Bu gece tüm şiirlerimi dansa kaldırdım. Sözler,şaşkın şaşkın ayaklandı!! Kimi taktı koluna umudunu tebessümle :) Kimi sildi,usulca gözyaşlarını :( Mutluluk; haydi dedi,oynayalım. İç içe girince bütün duygular. İşte o anda ortam,fena karıştı...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DANS EDEN DUYGULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DANS EDEN DUYGULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Kocaman yüreğiniz hiç susmasın... kutluyorum... Yetkin kaleminiz daim olsun... ............................................... Saygı ve selamlar..
ACITIR CANINI Bilirim, Benzemez hiç bir şeye yarası aşkın, Acısı bir başka, sızısı bir başka ağrıtır içini, Bazan bir pişmanlıktır, Getirirsin diline, Bazanda bir yılandır, Çöreklenir içine Ve Sen tarifini yapamazsın aşkın. Acıtır canını Batar dikenleri, Kanatır, her defasında yeniden, Yinede içindeki iltihabı boşaltamazsın, Yıldızları indirseler gökten, Önüne serseler, Güneşin ateşini söndürseler, Eline verseler, yetmez... Denizlere atsalar, Zemzemlerde yıkasalar Sönmez... Acıtır canını Ya susacaksın, zehir gibi taşıyıp, Ya kusacaksın,öfke öfke dışına, Acıtır canını bilirim, Bilirim acıtır canını...
Kocaman yüreğiniz hiç susmasın...
kutluyorum...
Yetkin kaleminiz daim olsun...
............................................... Saygı ve selamlar..