Mümkün müdür anlatmak bir dize bir satırla Kelimenin belini kırıp atmak satırla Saygıyla yâd eylemek hukuk denen kurumu Mümkün müdür anlatmak başa gelen durumu. Dua mı oldu kurgu tek tek başıma geldi Gökten inen kılıçlar yanık bağrımı deldi.
Mümkün müdür anlatmak yaralayıp heceyi Düşünce denizinde yarılayıp geceyi Nice nehir çağlardı yeşeren gözlerimle Mümkün müdür anlatmak haykıran sözlerimle. Kahrolası kalemi fırlatıp atıyorum Bir parçacık huzura hepsini satıyorum.
Poyrazlardan usandım başımda muson olsun Vazgeçtim şiirlerden yazdığım bu son olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kafatasının içinde uçuşmuyor mu artık heyheyler.. yüreğin bahar seli, nabzın şimşek gibi çakmıyor mu? sen susarsın o susar herkes susar..lakin susmaz huzur gelecekse susarken değil şairleri haykırırken gelsin huzur.
Dilerim şiir kurgudan ibarettir Nefesi tükenmeden, şairin şiiri bitmez ve bitmemeli de Bizler en verimli zamanımızdayız. En güzel şiirlerimizi şimdi veriyoruz. Bizim derdimiz Türk edebiyatın da BAKİ gibi bir NİDA bırakabilmektir. Sevgi ve saygılarımı gönderiyorum...Sağlıkla, sağlıcakla Sonsuzluğun sahibine emanet olasın
"Fazla hassasiyet" olarak tanımlayanlar olsa da, her ayrılığa teşebbüsün haklı bir gerekçesi, sebebi vardır diye düşünüyorum. "Teşebbüs" deyişime sebep ise, iki kez ayrılmama rağmen sözümü tutamayıp, çok nadir olsa da arada bir yine paylaşımda bulunmaya devam edişim.
Bunun sebebi de gayet açık ve net; şiirden kopamıyoruz.
Güzel bir "Nazire"ye vesile olmuş anlamlı bu şiirinizin haklı gerekçeleri olduğundan hiç şüphem yok. Çoğunu da tahmin edebiliyorum.
Paylaşım yaptığı siteye değer katan bir kalem olduğunuz gerçeği yorumlarda samimi şekilde dile getirilmiş.
Bu kadar sevgiye kayıtsız kalamayacağınızı tahmin ediyorum.
Herşeyin gönlünüzce olmasını diliyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Mecit Aktürk tarafından 1/28/2019 12:15:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aydın ve usta kalemlerden dökülenler son bulmasın, çok güzel ve anlamlıydı şiir, devamı gelir kalemin umut ediyorum kıymetli şair, yürekten selam ve saygılarımla
“Söz vermiştim kendi kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da bir hırstan başka ne idi? Burada namuslu insanlar arasında sakin ölümü bekleyecektim. Hırs, hiddet neme gerekti? Yapamadım. Koştum tütüncüye, kalem kâğıt aldım. Oturdum. Adanın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım. (Sait Faik Abasıyanık)
Sevgili Kardeşim, Mümtaz kalem, sanat ve edebiyat dostu: Afet İnce Kırat,
On beş yıla yakın bir zamandır yüce kaleminizi takip ediyorum. Her zaman seçkin, edepli ve edebi şiirlerin atına imzasını atarken şiir kalitesinden ödün vermeden duygu ve düşünceyi sanatın incelikleriyle ustalıkla harmanlayarak akıllardan silinmez şiirlerin altına gururla imzasını attı. Ne zaman gönül sayfanıza konuk olsam kusursuz hece şiirleri okudum. Hece şiirinin nasıl yazılması gerektiğini, şiirde hece, uyak, durak, cinas... kavramlarının ne olduğunu şiir metnine nasıl işlenmesi gerektiğini gözler önüne seren sanat, edebiyat ve şiirin referans kitabı değerinde titiz çalışmalarınızı okuyucularınıza sundunuz. Şahikalarda dolaşan bu kudretli kalem, hiçbir zaman yazdıklarıyla yetinmedi, her zaman fevkaladenin fevkine uzandı. Gönülden tebrik ediyor,her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimi iletiyorum. Sevgiler saygılar. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Amaç bu değil mi? Yazan kalemleri susturmak cahil her çağda cahil ve cüretkardır. Onun sofrasında sırtından bıçaklanırsın. Alim öyle mi? Zehiri bal diye ikram eder hal diliyle. İşte bu yüzden cüretkar cürmü kadardır. Necis kokusunu bırakır geçer köşesinden merkep gibi sırıtır. Siz kalemi susturursanız bu merkepler için alan genişler (söz meclisten dışarı) o çirkin seslerini yükseltir gürültü kirliliği yaparlar. Siz Afet İnce Kırat'sınız. Buyrun usta...kalem de sizin sanatta sizin. Saygılar
ALPEREN_(58) tarafından 1/12/2019 5:20:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
_Sevgi diyarında kalır ___Sevgi den huzuru bulur _____Sevgi ile ırmak olur _______Çağıl çağıl akar gönül ________________________________ :::Sayfaya düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Şiir; kara gecenin mehtabı, saf yüreğin harmanıdır, kutlarım… Şiir yaz, şairi sev… .................................................... Saygı ve selamlar..
Daha şiire 1 yıl odu başladım yavaş yavaş heceleri kuralları düzeltmeye başladım özelikle siz dahil 3, 5 tane hececi şairi takip ederek kendimi geliştirmeye çalışıyorum çok heyecanlıydım benimde şiir şevkim kırıldı saygılarımla
Defterde ne kadar değerli üstat Şimdilerde hiç yoklar. Ve ben onları çok arıyorum Üzülerek ifade edeyim ki defterin eski tadı yok Bir elin beş parmağı kadar çok saygı duyduğum vefakar arkadaşları da kaybetmemek için Ayrılamıyorum lütfen Afet hanım bir de siz gitmeyin Yaşın yanında kuruyu da yakmayın hoşçakalın
Şiiri bırakmak olmaz değerli hocam ben bile imzalayıp yolladığınız şiir kitabınızdan arada okuyup feyz alıyorum bu sitedeki şiirlerinizden de heceye yeni başlayan arkadaşların okuyup bir şeyler öğrendiğine eminim isterseniz biraz uzaklaşın kafanızı dinleyin ama şiiri sakın bırakmayın değerli Afet hocam saygılar.
Afet hocam kızıp bağırsada bir yere gitmez merak etmeyin biz hayranlarını yüz üstü bırkamaz . Sayılı üç hececi var zaten nere gidecek Tebrikler Afet hanım
Dil son olsun dese de, şiire gönül vermiş kaleminiz asla susmasın sevgili hemşehrim. Bizler şiir yazmayı usta kalemlerden öğrendik.. Bir şairin silahı kalemidir..
anlamlı dizelerinizi beğendim.....