Bilmeniz mümkün müdür bir namlunun ucunda Saatleri şaşırmak ölümün avucunda Sönmesini beklemek can alan fenerlerin Altında kaydığını titremeyen yerlerin Ve hissetmek güneşin yavaşça söndüğünü Unutmak bir an için dünyanın döndüğünü.
Bilmeniz mümkün müdür cevap vermek çağrıya Nasıl zor olduğunu dayanması ağrıya Tutunmak bir parmağa sakın bırakma diye Yeni baştan sarılmak yitip giden sevgiye Ve saklamak sandıkta yıllarca kundağını Gözyaşlarıyla öpmek umudun dudağını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMEZSİNİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMEZSİNİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve saklamak sandıkta yıllarca kundağını Gözyaşlarıyla öpmek umudun dudağı hüzünlüydü ve düşündürücüydü usta kaleminizden dökülen beyitler şeklinde yazılmış şiiriniz, kutluyorum sizi bir kez daha değerli şair, selam ve saygımla
_Sevdaya sitemi dertle Cem edip ___Duygusal tatlara kandınız hocam _____Gönül hüznünüzü hal i arz edip _______Vefalı dostlara sundunuz hocam ==================================== _Gönül vefa arar aşkı kadim de ___Aşk vefa da olur,kalbi kaim de _____Sözünüzde bin ders var kanaatim de _______Dostlarınıza ders verdiniz hocam ==================================== =============================== :::Sayfaya düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Manevi duygularla bezenmiş, sevda mükemmel bir şekilde dile getirilmiş... Şiir yaz, şairi sev… .................................................... Saygı ve selamlar..
Hani Mehmet Akif diyor ya; şiire gözyaşı derler onu bilmem yalnız, aczimin giryesidir bence bütün asarım. ağlarım ağlatamam hissederim söyleyemem kalbimin dili yok bundan ne kadar bizarım. oku şayet hisli bir yürek lazımsa oku zira Onu yazdım iki çift söz yazdımsa..."
Bilmeniz mümkün müdür, sevdanın yaktığını Sevilenin, seveni; derde bıraktığını Sevgi denen şu derdin, serde bıraktığını Mecnunun Leyla'sını nerde bıraktığını Yüreğinize sağlık.