(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
muhibbe'm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
muhibbe'm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dizelere my valentine Unchained Melody yakişir gibi Parmak ucundan tasıyor adeta... ardinda.cümleler kuyruk.olmuş.. Siire dize olmak icin... Cok güzelll kitap olasıca:) Slm
Senin için zahmetlere girdimmm Google'ı aradım taradım ..
Yay burçlarının kavrama yetileri çok gelişmiştir ve genelde felsefi konulara meraklıdırlar. Olaylara iyi yönünden bakma eğilimindedirler. Kötümserlik nedir bilmezler. Hatalarından ders almayı bilen tek burcun Yay burcu olduğu söylenebilir. Bu yüzden kuralları çiğnemeyi seven ve geleneklere aykırı davranışlar sergileyen Yay burçları gençlikte yaptıkları hatalardan ders çıkararak bu hataları tekrarlamamaya özen gösterirler.
Özgürlüklerine çok düşkün olan Yay burçları kısıtlanmaktan hiç hoşlanmazlar. Pratik bir zekaya sahiptirler. Tek bir konuya odaklanamazlar. Her zaman birkaç işi aynı anda yapmaya çalışırlar. Bu yüzden bir işi tam yaptıkları görülmemiştir. Maymun iştahlı kişilikleri çabuk sıkılmalarına sebep olur. Ancak eğer zekalarını kullanırlarsa başarıdan başarıya koşabilirler.
Dışa dönük bir karaktere sahip olan Yay burçları dostluğa çok önem verirler.
Bak nasıl yoruldum gördün mü.. Hadi iki çay ısmarla içelim şimdi. Olmaz deme hak ettim valla.. :)))
Ve okuduğum en iyi fr şiiri.