kar yağıyor helezonlar çizip sen düşüyorsun yalnızlıktan üşürken aklıma bir avucum da elin bir avucum da yüreğin topluyorum omuz başlarımdan çığ oluyorsun katıyorsun karmalıyorsun katmerliyorsun bedenim...
dermeden kardelen gibi ermeden aşk’a eriyorsun ilk güneşte kırağı bükse de kar kelebeği gün yüzünü..
ben her dem serseri ben her dem zemheri kızılca kıyamet topuğu sırtın da ayak izleri
kar uykusuna dalıyorum kirpiklerimin ucundan asıl göz bebeklerime...
harami kışları var bu ormanların yolları kesmiş ve rahvan giden atları nalları çiğner kızağı deşer karları..
izini siler ardından süvari süvari kar kayaları...
bilmiyorlar...
bu orman sen kokar gülüşünün değdiği dalı tanırım kırılmış... sesinin aksi bana çarpar... nazarın değse dikenli çam dallarına kar da gözlerinin izi..
kış herkes gibi unutur bizi...
adını bir kez daha kazıdım göğsüme kar yanığı... acı yok... yalnızca amansız bir sızı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kar yanığı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kar yanığı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Kalemin güzellikeri yazmak istemiş ve yazmış... Beğendim... Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Yaz olmasa dondurur kış olmasa yandırır Rabbimiz mevsimleri alıştırarak değişimler yaratmış ilkbaharla son bahar geçişleri yumşatan mevsimler ne yandırıyor nede donduruyor yüreğine emeğine sağlı kutlarım Selamlarımla
Oysa kış, hem acılar, hem de sevinçlerimiz ilk günkü tazeliğini korusun diye örter üstünü.. Sinesine yaslar da avutur bizi İyi gelir hem kanayan yaraya Hem aşkın sızısına..
Çok güzeldi şiiriniz.. Yüreğinize sağlık, saygılar..
Kalemin güzellikeri yazmak istemiş ve yazmış...
Beğendim...
Şiir iyiliğin anasıdır…
............................................... Saygı ve selamlar..