💧mavisin’den geçen ağlak bulutlar gibi sessiz geçtik kuşların göz bebeğinden bakarken yağmuryağmur.. zengin düzen beton kokan kent yüzünden ayrı düştük derenin türküsünden...
serin yayla sularıyla yuyup bi güzel orman gülü yüzünü yekinirdi burcu burcu çay filizleri sürüm sürüm leylim hey mavisin de ak doğanlar kol kanat...
ince sızı patika yolların da kol gezerdi bilmezsiniz nazlı ceylanlar balam balam kurdun kuşun hatırı var bu topraklarda...
gar köşelerin de unutulmuş bavul gibi uykusuz bir bebeği avutur gibi ve yırtılmış bir davul gibi şaşkın bozkırın gelinciği güveyim insan eli dövmeden sev dermeden sev gözüm gözüm okşa taç yapraklarından...
sevdik mi karınca kadar toprağı kurduk mu yüreklice bağı sürdük mü yüzümüzü özledik mi yayla doğumlu pınarlar kadar denizi...
kimliğimiz de yazsa da bir il adı değilsek insan bas feryadı peki nereli.. var mı betonistan taş mı yerler kum mu içerler ne kokusu getirir rüzgar buralara is mi.. pis mi... haliçten boğazlara
ya hani.. cennet olsa memleketi değişmezdik dünyalara.. bu pulsuz bu dilekçe bu talan hayra değil
görün diye sevin diye sayın diye süsen süsen yaratmış bak yaradan...
kıymayın sesizliğine ormanların susuşu bilgelikten sahiline yoz yoz yürümeyin dalga payı denizlere.. bırakın kendi şiirini yazsın şairce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dilek/çe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dilek/çe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Öz ve anlamlı, emek yoğun çalışma olmuş… Tebrik ederim… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Çok güzel , güzel olduğu kadar da anlamlıydı şiir, bırakın memleketi doğasında , ovasına ,denizine , ağacına dokunmayın kıymayın ve kıyım yapmayın diyor şair, kutluyorum bir kez daha duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi, saygılarla
ya hani.. cennet olsa memleketi değişmezdik dünyalara.. bu pulsuz bu dilekçe bu talan hayra değil
görün diye sevin diye sayın diye süsen süsen yaratmış bak yaradan...
kıymayın sesizliğine ormanların susuşu bilgelikten sahiline yoz yoz yürümeyin dalga payı denizlere.. bırakın kendi şiirini yazsın şairce...
Doğanın o bakirliğini kendi ellerimizle yok edip beton yığınlarına dönüştürdük o eski mistik dokusunu, kokusunu tenefüs etmez oldu ciğerlerimiz ve sonra da ağlanır olduk hiç yok yere gerçek suçluları görmezden gelerek... Değerli kalem şiiriniz bana bu duyguları çağrıştırdı... Duyarlu yüreğinize, dokunan kaleminize gönül dolusu tebriklerimle. Saygımla..
Öz ve anlamlı, emek yoğun çalışma olmuş…
Tebrik ederim…
Şiir iyiliğin anasıdır…
............................................... Saygı ve selamlar..