hele bi bak hele a kuzum ceylan, aslan, güvercin yüreğin ki direncin kardeşim oy.. yoldaşım oy.. ciğerdaşım oy... ben Türkçe derim sen dilince anla söylediğim aynı şey...
yüzlerimiz bir bizim alın/yazımız Fırat akar gözlerimiz Dicle bakar aynı gecenin sabahına aynı ezan sesi çağırır acılarımız taze bizim...
akşamın güneşi seherin mor sabahına üstümüz atlas yorgan bir ucu mavi urgan bir ucu alaimi sema yağmur sonrası çiğ damlası gere gere kollarımızı karşıladık..
hangimiz sevmedik Artos dağını Kaz dağları kadar bir yanımız Hitit bakar bir yanımız asur kokar oya oya Selçuklu kubbecene Sultan Ahmet
her karış toprağında mayası var birbirinin sor çınara bir yaprağı laz bakar kıpır kıpır bir yaprağı barda dadaş halayda zılgıt çeker yaprağın biri zeybeğe kalkar en efesi bozlak söyler biri birinin suyuna ozan dili karışmış dökülürken dalımızdan yapraklar bu ne güzel bir yarışmış.. eyy biziz biz aşk doluyuz biz biriz.. biz Anadoluyuz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
k/alaycı...4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
k/alaycı...4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamlar değerli kalem. Ben de bu dizelere"Dılo dılo yaylalar " demek isterim. Mükemmel bir ifadeyle,tazla ve incelikle işlenmiş, "işte biz ve işte mekan, geçmiş ve gelecek" dedirten, güzide ve emek kokan dizelerdi. Tebrikler üstadım.Saygılarımla.
ATATÜRK;
Kalbimizde sönmeyen bir ışık...
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..