(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tut ki /III şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tut ki /III şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kaktüsler yeşermiştir ve yıldız yıdız çiçeklenmiştir yüreğinizde ...Gözünüze çarpan serap olsa da gönlünüzden yağan yağmur gerçek ve kutsaldır ! Tanrının merhamet şefkat ve sevgi pınarları gözlerdedir.. Umarım bu şiir yalnızca bize değil gerçek adresine de ulaşmıştır...Orada da yüreklere serinlik verip , duyguları çimlendirmiştir ...Tebrikler Fikret bey az sözün çoğunu bak biz nasıl yetiriyoruz:Yeter ki gönüller bir olsun ; yürek şair yüreği olsun ...
Şaban Aktaş tarafından 6/14/2008 8:15:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yağmış yağmur gibi şiirden ıslanırcasına ve bu şairi okumak bir tutku...Dağ koktu bir esintiyle şiir kokusu yani. Can abim her zaman saygıya değer abim selamlarımla...
bense; yağmur bulutu yağmışım… yağmışım ************************************************************ Kutlarım, kısa ve manidar bir şiir, kaleminiz susmasın şiir dostu..
bense; yağmur bulutu yağmışım… yağmışım ****************************** bundan daha güzel kısa şiir olamaz...elinize sağlık..yağmurlarınız sevgiyle yağsın...
hayat veren bulut olmak.. dağ yürekli şairden başka ne beklenebilirdi ki... kutlarım harika incilerinizi gönül güzelliklerinizi... sevgi saygı selamlarımla...
Allah Allaaaaah...! Karşı taraf yansın , yansııııın, siz ... ! Keyifler keka.. Bu ne zekâ .. Bulut . Vallahi çok iyi . Kârlısınız.. Zaten beyler hep böyleler ... Armudu yerler , çöpü yedirirler .. Saygıyla efendim . biraz şakalaştım . harikalarınız her zaman takdirlerimde .. Alkışlıyorum . Tebriklerimle...
Gör ondan sonrasını ne çölde çöllükkalmış ne suda suluk hayat olmuşuz hayat
demekki neymiş efendim yanmadan yağanlar boşa gitmişler***** ne çöl bilmiş suyun kadrini,ne de su bilmiş kendini. bu sevda sevda değil,çöle dönmemişsem .....sen çok yaşa.Şu anda yayında olan yazı mı okudunuz mu.Sizden ve bana bir şiir kazandıran şiirinizden bahsediyorum.*****************
Çöle yağmur düşmesi imkansızdır belki ama çölleşmiş bir yüreğe yağmur olup yağmak muhtemeldir.Üstadımın gönlü de ılık yağmurlar gibi olunca, manaya susamış çölleşmiş yüreklerimiz serinledi şiiriyle...
Bunu okuyunca aklıma Abdulkadir Geylani hz bir kısası geldi
GEYLANI HZ yerine bir öğrencisini bırakmış yerine, öğrenci anlatmış anlatmış ne derin konular ama dinleyen halktan hiç ses yok... sonra Hz leri gelmiş bir heybetle eve gitmiştim hanıma bir yumurta pişirde yiyelim dedim... hanım tavayı ateşe koydu...altına vurdu odunu...bu sırada bir kaç kışi kendinden geçmiş, ardından yağ yandı, yandı, yandı...bu sırada da manayı anlayan bir kaç kişide bağırarak kendinden geçmişler.yanan yağın içine yumurtayı bizim hanım kırınca bir ses geldi ki demiş...tabi bunu duyan bir kiprit çakmasını bekleyen zerreler bir feryat bir figanla bayılmışlar...
tut ki; sen çölmüşsün kavrulmuş yanmışsın
bense; yağmur bulutu yağmışım… yağmışım
tut ki demeyeçeğim bırak bırak ki doysun tenler
bu dizeleri anlamam için senin gibi yüksekte olmam lazım...
Tut ki çok harikaydı ve güzel de bir sonla noktalamışsın Doğada aşk .... doğayı seven bir şaiirin aşkıda bu olmalıydı bence hoş bir benzetme Bildiğimiz aşklardan çok farklıydı san ki doğayla başbaşa bir aşktı kutlarım hemşehrim sevgilerim almanyaya gitsin selam ve saygılar...
Soyadınız gibi beyinlere şimşek gibi işleyen şiir yazmışsınız. Kısa ve öz olmakla muhtevası sayfalar dolusu tutacak nitelikte, Tıpkı Orhan Veli'nin şiirlerindeki derunilikleri arzeder biçimde,candan tebrik ve imrenmelerimle...
sen çölmüşsün
kavrulmuş
yanmışsın
bense;
yağmur bulutu
yağmışım… yağmışım
------------------------------------------
Bu da çok güzeldi üstadım.
Çöl ve yağmur.Harikulade yaaa.
Kutlarım.
Selam ve saygılarımla.