(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
patates baskısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
patates baskısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Filizlenen duyguları ve düşünceleri hayatın ‘öğüttüğü’nü anlatan ilk dizeyle başlamış toplumsal yergi şiiri…
Bütün incelikler detaylarda saklıdır bu da hayatın yaşanası tarafıdır… Bütünde göremediklerimizi detaylarda yakalar ve sonra onları değerlendiririz. Oysa ‘toptancılık’ hem bizi bundan ediyor hem de düzeltemediğimiz yanlışların çoğalmasına neden oluyor…
Belki kolaycılık olduğu için belki de ‘çapsızlık’ gittikçe’ arttığı için doğada yaşananların da çok farkında değiliz, toplum ve sanat ilişkisinin ( varsa ) gerekçesine de!...
Her şey o kadar yüzeysel ve amaçsız ki… okuyucunun da görsele düşkünlüğünden pek göz gezdirmediği yazılardaki tüm harfle boynu bükük öksüzler gibi… Çünkü algılarda da sorun var artık!...
Çok şeyi söylemeden de aktarabilen güçlü kalemi ve şiirini içtenlikle kutlarım…
toptancı bakış açısını kolaycılıktan öte sizin de belirttiğiniz gibi çapsızlık olarak görüyorum..
aklını mutlak olarak kişi ya da kişilere emanet edip herhangi bir guruba kayıtsız şartsız teslim eden ve düşünmeyi kendine yük olarak gören anlayış habis bir ur olarak önce bireyi,sonrasında toplumu sarmış durumda
giderek yozlaşan beyinlerin yerini yapay zeka alır mı bilmem
Atatürk'ün baş öğretmenliği kabul ettiği gün olan 24 Kasım ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ kutluyorum...Tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize mutlu, güzel,başarılar diliyorum...
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
SELAM VE SAYGILARIMLA.