öyle güzel anlattın ki kalp evindeki beni ellerim kapıda ya evde yoksam..
çünkü temyize gönderdiğim geçmişim iz sürüp temize çekilmemişken gölgeler ve aşk ile kör olan gözler badem diye anılırken ayrılıkça
anla,
büyüsü bozulsun istemiyor insan hani mutlu bitecek bir masala dokunup perileri ürkütmesi gibi,gerçeğin elleri..
beklemek işte götürü usulü çalışan zaman ustası bilirsin, keşkelerle ödenir,maaşı
bu yüzden kalp evinin dışında müştemilat kurdum kendime sen dilersen gece kondu de
yürüdüğüm yollar çıktığım merdivenin basamakları hatrına ve boynuma astığım kırık kalplerden kalma kolyeyi çıkarmadan gün gibi aşikar gece gibi muamma anahtar deliğinden sızar bakışım bekleme odasında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ya evde yoksam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ya evde yoksam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürüdüğüm yollar çıktığım merdivenin basamakları hatrına ve boynuma astığım kırık kalplerden kalma kolyeyi çıkarmadan gün gibi aşikar gece gibi muamma anahtar deliğinden sızar bakışım bekleme odasında.....fransız yine ve yeniden beni şok eden şiirle.BU KADAR İMGELİ KELİMELERİ BULUP YAZMAK HELALL OLSUN NE DİYEYİM MAŞALLAH
evet, keşkeler, keşkek misali.keşke para olsada taze soğanla acılı bi kısır yapsak.soğana para yokta, küp dolu küpemiz varmış gibi, bozduralım.rüya,masal,düş,umut her yaşın sığınağı.güzel dizeler.esenlikle.
yokluğa, pahalılığa, kaosa, kısacası yeni doğan bebelere, umut adı yerine, tövbe adı bence daha güncel.düşünselliğinize sonuna kadar hak veriyorum. kara mizah espri anlayışınız, takdire şayan :))
"hiç bir mevsim vaktinde dökmez göz yaşını yarım kalmış duaların kök salmış tohumları boy verir kıtlık günlerinde acıktıkça serpilir içimizdeki kuru dallar"
Hani büyüsü bozulmasın diye yüzyüze gelmekten korkan ayrılığın bileşiminde Sevda demine hangi sözü yazsam manidar Hissin kalbe ayna olduğu hassas bir terazide öyle dokunaklı Mavi ve yeşil işlemeli bir tablo..
Ya evdeysen ve baş köşedeysen. Birde madalyonun diğer yüzünden bakmak lazım hayata..
Sevgilerimle