(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...................... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...................... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest Şiirden pek hoşlanmıyordum ancak sizinki çok güzeldi. anlatımınız, kelimeleri ustaca kullanışınızı ve şiirin ahengi çok çok güzeldi. tebrik ederim.
aşık oldum şiire. bir resim çizdim ressamların affına sığınıp şiire boyadım teninin renginde kah kızıla,kah griye,kah siyaha çerçevesiz di resim..bitmişti aşk bir kör bir topla parasız pulsuz aldı götürdü avucumda sadece hiç kaldı
sonrasında canı acıyan bir ağacım var topraktan bağımsız köklerini buluta dolamış yağmur çığlıklarıyla çözeceğim ****************** hayal gücü geniş şaiirimizi candan kutlarım ...eline yüreğine sağlık...
Bâzen aşk şiirleri böyle de olmalı.. Alışılagelmişin dışında. Mâdem târifi bu kadar engin, Mâdem tâliplisi bu kadar çok, Mâdem bu kadar yüce... Kendine güvenen karşılamalı.
suçunu bilmeyen bir mevsim gördüm savurup duruyor bembeyaz yalanını kapayıp gözümüzü demirli pencerelere üşüyeceğiz ekimde el birliğiyle
şimdi izin ver sıradan kadınları tercüme edeceğim dilimin sefil alfabesiyle sonrasında duvarımı boyayacağım kuş sesleriyle ......... ELELE OLMA LÜKSÜMÜZ YOKTU SİNEMA DÖNÜŞLERİNDE.. İKİ YABANCI GİBİ GİRERDİK SOKAĞIMIZA.. MAHALLEDE AŞK AYIPTI....
nerden baksan şiirdi... anlatım harika... iyi ki sizi tanıdım şair...
suçunu bilmeyen bir mevsim gördüm savurup duruyor bembeyaz yalanını kapayıp gözümüzü demirli pencerelere üşüyeceğiz ekimde el birliğiyle
şimdi izin ver sıradan kadınları tercüme edeceğim dilimin sefil alfabesiyle sonrasında duvarımı boyayacağım kuş sesleriyle ......... ELELE OLMA LÜKSÜMÜZ YOKTU SİNEMA DÖNÜŞLERİNDE.. İKİ YABANCI GİBİ GİRERDİK SOKAĞIMIZA.. MAHALLEDE AŞK AYIPTI....
aşk sorgulatıyor..sorular sorduruyor..hesap istiyor çağdan düzenden..herşeyden..aşk bir iç açılması bir ruh gezisi..tebdil tedaisi..hele böyle muhteşem bir şair betime alınca aşkı..kendisine aşık olunacak kadar güzelleşiyor..zaten dünyanın en güzel yaratığı olan aşkı..tebrik ediyorum zeynep..kalemin hep yazsın ..ki biz hep okuyalım..
şimdi izin ver sıradan kadınları tercüme edeceğim dilimin sefil alfabesiyle sonrasında duvarımı boyayacağım kuş sesleriyle... harikaydı.... muhteşemdi... güzeldi...! sevgilerimle
Şahsen günün şiiri seçiyorum..Serbest yazıyorum diyenler mutlaka okumalı bu şiiri.Tamamen şiirsel ifadelerle dolu benim içimde ruh var,sanat var diyen bir şiir..."Köklerini buluta dolayan" bir iç dünyasının yolu sanattan geçiyor demektir..Harikaydı...