Sevildiği için üstünde tuttu su Güneşe uyanmak için yapraklarını kapatsa da El üstünde uyuttu Utansa da içinde ki çamurdan.!
Rüzgarı unutmuş suya Sevmenin erdemiyle gülümsedi Yalnızlığın yalancı kahkahasıyla Suyun kalbinde aşkı sayıkladı Yaşam izinde nilüfer çiçeği.!
Uyanık durdu su Anlamak için sonsuz yaşamı Gördü dönüşmeyi Ender bir erdemdi gelecek Benliğini sardı Dokunduğu hayaline yayıldı kokusu.!
Su aklında nilüfer Hissettirmedi öksüzlüğünü Işığa yükseltmesiydi gururu Kutsal aşk mıydı yoksa yaşadığı.!
Yıldızlar döşendi onlar için Su gölgesinde uyandı nilüfer Bedeninde yoktu çamurdan hiç bir iz Emsalin nerede çiçekler arasında Rakibin yok temizlikte teksin.!
Manevi ışıktı bakışı baş döndüren Düşüncenin anahtarıydı zorda olsa yaşamı Aşkıyla gururlandı Kucakladı gün doğumu güneşi Kök oldu güveni.!
İç içe girmiş yaşamda saç örgüsü Suyla çiçeğin birlikte yaşamı Güneşten beslenirken Yaprak üzerinde dans etti Kristal ışığa dönüştü damlalar.!
Umutsuzluğa umut Ruhun yargısında huzur İstek ile sende bak Cevabını arayan sorular Gökkuşağı pırıltısıyla Güneşe uyanmak için Mutluluktan yağmuru okşuyor sular.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Güneşe Uyanmak İçin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Güneşe Uyanmak İçin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_______________________________Selamlar