Okuduğunuz şiir 1.11.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
NE BİR ŞAİR NE BİR ŞİİR!...
Ne bir şair gönlünde yaşatır hasretimi Ne bir şiir tercüman olur yaralarıma Ne bir vuslat bitirir kendime gurbetimi Ne bir okyanus nefes verir sahralarıma! ...
Söz bitti, kelam sustu, manalar göze düştü İlk yazda görülmeyen ne varsa güze düştü Beden yoruldu artık, beklemek öze düştü Kim çiçekler diker ki yiten baharlarıma! ...
Şimdi ben, yalnızlığın kalbine otağ kurdum Duruldum, sessizliğin en kıyısında durdum Şimdi ben, geleceği geçmiş içinde yordum Kim bir tohumluk umut eker sabırlarıma! ...
Sanırım ki kimseye yâr olmayan ağyarım Sanırım ki hüzünle dolacak hep yıllarım Hayat uzunca bir yol yamacında ben varım Kim biraz muştu sunar bu inkisarlarıma! ...
Yüküm evvelden kalma, -ki ahirimdir benim Hem mutluluğumdur hem de kahirimdir benim Yüreğimde daimi misafirimdir benim Kim gelip hayat üfler; kim, intiharlarıma!...
...................................................mürsel emre doğan, 24 Ekim 2018, İstanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE BİR ŞAİR NE BİR ŞİİR!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE BİR ŞAİR NE BİR ŞİİR!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairimiz.Güne Yakışan dizeler olmuş. Güzel Eserinizi,canı gönülden kutlar,Tebrik ederim. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. ................................... Selam ve Duâ ile.
Aşka düşen yazar arzuhalini Maşukunda görür istikbalini Kul sorarsa işin hakikatini Kalbe huzuru verendir gerçek aşk ----------------------------- Bu güzel şiiri ve usta şairi tebrik ediyorum
Kaleminiz susmasın Daim halikat yazsın Değerli Üstadım
Söz bitti, kelam sustu, manalar göze düştü İlk yazda görülmeyen ne varsa güze düştü Beden yoruldu artık, beklemek öze düştü Kim çiçekler diker ki yiten baharlarıma!
Ne çok özlemişim şiirlerinizi. Kusursuz tekniği, anlatımı, duygusu, seçkin kelimeleriyle okunası bir güzellikti. Teşekkürler paylaşım için. Var olsun yetkin kaleminiz. Selam ve saygımla.
Mürsel abi yine ustalığını konuşturmuş kendi kendi sorgulamış dizrlerinde .. Gec yorumuna geldim affola işlerim yoğundu ...şiir sebebiyle yorgunluk az gitti diyebilirim.
Güzel Eserinizi,canı gönülden kutlar,Tebrik ederim.
İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah.
................................... Selam ve Duâ ile.