Okuduğunuz şiir 10.4.2020 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ÜÇ ASIRLIK YARA
Topraktır bağrında bin renk çiçeği gizleyen Oysa ilk solan gülün, ’’al’’ ında kalmışım ben!... Kalbim bir yaralı kuş, gökyüzünü özleyen Uçamadan, ağacın dalında kalmışım ben!
Ufuklar, umudumu bir sır misali saklar Gözlerim gördüğünü yüreğine yasaklar Yitik tebessümlerim, yanağımda tutsaklar Mazinin bir hicranlı yılında kalmışım ben!...
Hani ’’zaman’’ derlerdi, ’’deva olur her nâra’’... Sanki sızısı dinmez üç asırlık bir yara Fakat, zeval düşmesin diye hatıralara Bu bitmeyen hasretin, yolunda kalmışım ben!...
Aşılmaz zannettiğim ne çok dertleri aştım Kendimden bile kaçtım ne diyarlar dolaştım Hükmüm geçmedi Rabbim, belki bin kez uğraştım Gönlümü harap eden kulunda kalmışım ben!... .... ..........Mürsel Emre Doğan.. 5 Aralık 2017, İstanbul...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ ASIRLIK YARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ ASIRLIK YARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitede aktif olmadığım bir ana gelmiş şiirin güne düşüşü.Ki güne gelmiş olmasa da şiir gibi şiirdi, okunurdu er ya da geç belki yine bir vesile ile yada tesadüfen...
Geç kalmışlığım için özür dilerim. Bir vesile olmazsa gözümüzden kaçırıyoruz maalesef. Genç bir kalemden böyle güzel bir şiiri okumak beni çok sevindirdi. Ne güzel... Takipteyim kardeşim. Tebrikler.
Sevgili kardeşim: Mürsel Emre Doğan. Güzeller güzeli bir şiir kaleme almışsınız. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını diliyorum. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Yeni gördüm af ola siteye her zaman girmiyorum.
Saygılarımla..