İyi günde dost görünen hâl bilmez halden anlamazlara...
Hoş mu geliyor öyle dıştan davulun sesi, Kafana ’’tak tak" diye, vursunlar da görelim! Yakana yapıştı mı hiç yokluğun nefesi, Çaresizliği yaşa, yorsunlar da görelim!... ... Dert sana dokunmazsa ’’kime ne ki " acılar, ’’Hüsran" nedir, gönlüne sarsınlar da görelim! Sabahı uykusuz bin sabırla beklemek var, Vakti, umutsuzluğa kursunlar da görelim! ... İki kere iki dört etmiyor ki her hesap, Bilmediğin yerlerden sorsunlar da görelim! Koltuğa yaslanınca ne hoş değil mi mehtap... Kalbini sicim gibi bursunlar da görelim! ...
Şimdi ahkam kesmek ne kolay geliyor sana, Sevdiklerin karşında dursunlar da görelim! Gölgelendiğin ağaç hep gülümsüyor sana, Uzandığın dalları kırsınlar da görelim!... ... mürsel e. doğan 16 Temmuz 202O, İstanbul...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRSINLAR DA GÖRELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRSINLAR DA GÖRELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi ahkam kesmek ne kolay geliyor sana, Sevdiklerin karşında dursunlar da görelim! Gölgelendiğin ağaç hep gülümsüyor sana, Uzandığın dalları kırsınlar da görelim!... ...
Bu güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Beklerim sayfama saygılarımla.
saygılarımla ozanım.