Dinle sevgili, Kaç yıldız kaydı biliyor musun? Sen gittiğinden beri. Ben ise her kayan yıldızın arkasından bir dilek tuttum. Tanrıdan seni umudum be sevgili, Boş ver geçsin hayat bildiği gibi. Sen gelmedikten sonra, Kim ipler sabahları karşılayan geceleri.
Şimdilerde caddeler tozlu, Çok sulu sözler ve ayaklar çamurlu, Kirlettiler be sevgili, Kirlettiler, Ümit tohumundan yeşeren ağaçlarımızı kestiler, Aşkımızın üzerine beton döktüler, Şehre egolarını diktiler. Başı bulutlara değen binalar gibi.
Çok hikayesi var bu memleketin, Marifetin olur bazen rezaletin, Yalakalık yaparsan artar kerametin, İki seçeneğin var, Ya onlara benzeyeceksin, Ya da rest çekeceksin.
Sonra, Gelsin dediler, Ziyarete açık şerefimizi görsünler. Onlar da geldiler, Amaaa,, Sanırım şeref ekmek almaya gitmişti, Maalesef göremediler.
Sabahın ilk ışıklarında, Güneş gözünü kapatarak doğuyor, Kirlenmiş yüzleri görmemek için. Bu memleketin masalında, Huzur başka sokaklarda, Bize hiç uğramıyor. Seni anlıyorum be sevgili, Bana gelmemen normal yani. Kapatıyorum,hadi öptüm seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dinle Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dinle Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar