iki can-sız ve turuncu renkli kadın.. ve duygu-salınır içre zanaatkâr his işçileri yüksünmeden usa taşır yürek tortularını akîl bir çerçeve çizer eylem haritasına med-cezir setlerinde kurar gönülgâhını sap-kınından çıkar canı çeker cananı-mı ! y-aralı bir g-üz çöker g/özden önce tin-ime bir çift kem nazar izler aynanın sırında nihanı hafifçe dokunur meşrebine kadının kan-arım beynimin terbiyesine karışır seçici körlüğüm kavi niyetli z/aman taşları üstüne yüreğimi b/asarım sözlerimin senedi her devir-de çalan şarkılara notadır işlevsel algı boşluğuna cinsiyetsiz bakar dostluğum düşünce haresi çatalağız bir yanılsama izleğinde hakikât-sizdi ’yârimin yâri’ azapçı söylencesi yüksek sesimin yankıları ’sevdiğim-sin’ sözcüğüyle kulaktan kulağa yayılıyordu ikilemsi-paradoksuma güç veriyordu berduş yanım şer oku-ma ser-keşime dokunma avareyi âzam sevda dese de derviş-ânım bağışlanacak kimse var mı ? diye soru-yordu sevi’den kadın mazoşist keyfiyetin yarınsız duygulara b/ölünmesi doğallığında ’kameriyede mehtaba b/akan salıncakta üç kişi’ diyemezdim /adına kadim aşk efsanelerinden zılgıtı yemeden dön-meliydim bu şiirden heyhat ’duygu’ diyordum psikolojinin mülküyle devraldığı empati’nin üvey kardeşi yalnız mı yalnız / duyulmazmış avazlarda müebbet sürgün ç/anları ç/alınmış bir mit’in kur-allarıyla ezilmiş epik şifacılar iki aşk arafında izdüşümü dağlara vurdular bulutlara karıldı yüreğinin toprağı kadın-ın ve zirvesine eğildi çaresizliğin derinleri sahiplendi uzun çığlığı bay-kuşun iki kaya parçası düştü üzgün y/amaçtan dost eli uzatmış-çasına yana yana nedenselliğe ıraktı turuncu renkli ölümü kadının... .. |