Şirazem Muhtezin Şivem, Su incinirse nilüferlerden Gecelerin canını acıtırsa ay ışığı Ve yağmurlar ıslatırsa bir gün perilerin dudağını Sende işte o zaman imtina et benden . Ve kork Sevilmeyi bilmeden Bilmek istemeden seven kalbimden.
Bir gün Gaybın bir yerinden Velevki..kalbinin içindendençağırsam Seninle,senin sesinle dahi konuşsam gelme. Gelme ki Büyüsü bozulmasın aşkın. Şirazem Yalnız sitarem, Yıldızlar gibi muttasıl Dur öylece gökyüzünde Sakın çıkma halenden Bana yansıyan yüzünü Sana benzeyen alemlerde seyretmek Ateşin ,suyun toprağın sesini dinlemek İsyanla sürgün veren filizlerin Suyu cezbeden kudretin Kuşları ürküten sessizliğin Sırrına ermek demek. Seni seyretmek, Ay ışıgını yudumlamak Uçurumlarda açan çiçeklere dokunmak demek. Bundandır sana olan seyrimin sonsuzluğu Ve bundandır Eskimeyen sevdamın Her yandığımda sürgün veren umudu. Derin sular gibiyim Gözlerinin yanısıdığı derin sular da Masmavi bir sessizliğim. Bazen ürpertiyor beni gözlerin Canını acıtıyor yakamozlarımın Bırakıp gitsem Kalbimi damla damla Avcuna bırakıp gitsem Korkarım ki Kendi sesimle çağırır beni gittiğim her yerden Çünkü her ruh Kendi cevherini arar aşkta Kim olduğunu bilmeden.
Yine gözlerimden uzak sabahlarda uyansın gözlerin Kekik kokan rüzgarlar uzak Ellerin yasak olsun. Ben ,aşkın manasını seviyorum Seni ,kendi revzenimden seyrediyorum Gözlerinde ürperen menekşeleri gördüğüm yerden. Aşkın fecrinden.
Bütün meşalelerini söndürdüm şehrin Gelip geçtiğin yerlerde Hiç bir gece,hiç bir cin beni görmedi görmeyecek Seni bir delinin sevdiğini Hiç kimse bilmedi ,bilmeyecek. Şirazem..muhtezin şivem Sen şarkılar söyle yine Lir sesiyle periler ülkesinden. Ben seni zamanın evvelinden dinliyorum Sessiz gemilerin kaybolduğu yerden. İhtirassız ,iştiyasiz seviyorum Sevilmeyi bilmeden ve bilmek istemeden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİRAZEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİRAZEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhtezin Şivem, Su incinirse Nilüferlerden Gecelerin canını acıtırsa ay ışığı Ve yağmurlar ıslatırsa bir gün Perilerin dudağını Sende işte o zaman imtina et benden....
Şirazem...Muhtezin şivem Sen şarkılar söyle yine Lir sesiyle Periler ülkesinden. Ben seni Zamanın evvelinden dinliyorum....
Sayfaya gelip tekrar tekrar dinliyorum.Resim de değişmiş... Muhteşem bir şiir..Yürekten tebrikler... GELME Kİ BÜYÜSÜ BOZULMASIN AŞKIN.... Tebrikler... Slm ve dua ile.. ESRA
Çokk ama çok teşekkür ediyorum efendim..görüyorsunuz işte benim şirazeme bir böcüğü bile çok gördüler :) neyse ki sizin gibi gönül dostları var,yalnız bırakmıyorsunuz kardeşinizi.Selamlar sevgiler efendim .
Bütün meşalelerini söndürdüm şehrin Gelip geçtiğin yerlerde Hiç bir gece,hiç bir cin beni görmedi görmeyecek Seni bir delinin sevdiğini Hiç kimse bilmedi ,bilmeyecek. Şirazem..muhtezin şivem Sen şarkılar söyle yine Lir sesiyle periler ülkesinden. Ben seni zamanın evvelinden dinliyorum Sessiz gemilerin kaybolduğu yerden. İhtirassız ,iştiyasiz seviyorum Sevilmeyi bilmeden ve bilmek istemeden.
Mustafa Kemal Serhatlı
Mükemmeldi şiir fon ve yorum Kutluyorum usta kalemi emeği yüreğin susmasın usta _______________________________________ selamlar
Kendini ifadenin şaheseri desem azdır. Ve... final bir başka güzellikti Şairim. Selam ve duayla ayrılırken sayfandan; tüm güzellikler sizinle olsun inşallah...
Muhtezin Şivem,
Su incinirse Nilüferlerden
Gecelerin canını acıtırsa ay ışığı
Ve yağmurlar ıslatırsa bir gün Perilerin dudağını
Sende işte o zaman imtina et benden....
Şirazem...Muhtezin şivem
Sen şarkılar söyle yine
Lir sesiyle Periler ülkesinden.
Ben seni Zamanın evvelinden dinliyorum....