Seni, Kalplerine ruhumu gizlediğim Kelimelerle anlatacağım sana. Kanıma karışan bir aşkla Ve aşkla yaşayan bir ölümle Konuşacağım...
Seni sana anlatacağım Varlığını ve yokluğunu, Özlemin sonsuzluğunu, Ve düşündüğümde seni Dört boyutun birden nasıl yok olduğunu.
Seng-i siyahı düşün Bütün çığlıkların şahidi zamanı Zamanın izafiyetini, Uzak ve ıssız gecelere göz kırpan yıldızları Ve insanı düşün İnsanın kâinatın kalbi olduğunu Ve o kalbin Senin avuçlarında attığını düşün.
O zaman anlarsın Önce dağlara..dağ çiçeklerine Çatık kaşlı kayalıklara Ve dörtnala koşuşturan Vahşi kısraklara değen Bu deli rüzgârların Beni neden Senin iklimine tutsak bir ağaç gibi Şimalden garba Cenuptan da şarka sevkettiğini. Gözlerinin... Gecenin koynuna saklanan Eski mezarlar gibi Korkutan güzelliğini.. Ve benim senin sesinde neden seni değilde Kayıp bir âlemi dinlediğimi...
Uçurumlara bak sonra Sudaki aksine Gecenin mavisine Ve sonra kapat gözlerini. Önce gözlerimi göreceksin Sonra gözlerini... Ve kalbinde akkor gibi Ateşe düşen ateşi hissedeceksin.
Sonra unut beni Unutulmuş bir mezar gibi unut Ben zaten gelmeni hiç istemeden çağırdım seni Sevmekten korkarak Ve ne varsa seni sen yapan Ve ne varsa Beni sende mahsur bırakan Hepsine kızarak sevdim.
Seni sana anlatacağım, Kelimelerimin gücü tükenene kadar Aşkın lisanıyla konuşacağım. Bir umudum olduğu için değil Ellerinin kalbime dokunmasını, sevdiğim için Yokluğundan üşüyen kalbimi Gözyaşımla ısıtmak için Acıtsa da sesimi son nefesime dek Seni yokluğuna haykıracağım.
Anladım, kendi içinde yaşarmış insan Uçurumlar elinde büyürmüş Ellerinde dürülürmüş zaman Kalp kâinatın aynasıymış. Ve parçalandığında kalbim İçimi acıtan Senin aksettiğin o aynaların cam kırıklarıymış.
Şimdi gidiyorum, Senin dünyanda Bir hiç olmaya mahkûm olan Bu soyut bedeni terk ediyorum. Ben masallarda olacağım Bundan sonra Umudun hiç bitmediği yerde, Kaf dağının ardında.
Harut la Marut un ilmini bilseydim, seni sana değil Kendime anlatmayı başarabilseydim Ebedi yerle yeksan olsa da suretim Bu mücerred aşkın Bana bahşettiği acıları Bir an olsun terk etmezdim.
Ama senin için Ve hiç bir zaman benim olamayan Bu bedenden mücerred gölge için Gitmeye mecburum. Ve seni kalbimde Yani kıyametin tam orta yerinde Bir ömür boyunca mahşerde Ve hep aynalarımın sırrı içinde Yaşamaya mahkûmum Hoşçakal....hoşçakal efsunum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşçakal Efsunum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşçakal Efsunum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi saygıyla hep