Ben gözlerindeki ummandan Avcundaki sahraya süzülen Bir bedensiz hayatım sevgili... Öyle naif ki varlığım Değil ayrılık Kirpiğinin rüzgârı bile üşütür beni...
Ben hayallerinin gerçeğinde yaşayan bir deli Sense dokunsam kaybolacak bir peri. Şimdi, söyle ey sevgili Sen mi varlığında erittin beni Yoksa ben yokluğumdan mı var ettim seni. Ve nasıl bir insicam ki bu Bir hayalin suretinde yok etti Bir ömürlük gerçeği...
Hani bir gün Sen üşümüştün ıslanıp yağmurumuzdan. Ben ıslanmıştım aşktan sırılsıklam. Saklanmıştık seninle bir ağacın sinesine Ve sular damlıyordu ipil ipil saçlarımızdan.
Gözlerinden güneş içmiştim o gün Ruhunda buğulanan aşkın sıcağından. ....Seni içmiştim yudum yudum Saçlarından süzülen damlaların dudağından.
Ben gözlerindeki ummandan Avucunda ki sahraya süzülen Bir bedensiz hayatım sevgili...
Karanlıkta, el yordamıyla bulduğum ellerine Anne eli gibi sarılan Şüphesiz bir çocuk sevinci, Ya da bu ebedi hasretin Dudaklarında, Yalnızca aşkın adıyla hayat bulan o incecik busesi
Biliyorum... Hiç izim olmayacak yollarında ebedi Renklerimiz birbirine hiç karışmayacak Ama ben, öylesine susuzum ki sana İtaat ediyorum her şeye rağmen aşka Eğildim... Ve gömülüyorum avuçlarına. Bana avucundan beni içir, Bana benden seni içir, Ben sana hiç kanmasam da.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahra & Umman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahra & Umman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gizemli şiirinizi kutlarım...
................................................... Saygı ve selamlar..