(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiç yüzü vermezmiş sıfırcı zaman öğrenciler diyor hep aman aman bak ne güzel yazmış,şair çok yaman sıfırcı olsa da zevk al hayattan hiç yüzü vermezmiş sıfırcı zaman
aman dostum fazla sıfır verme..sonra adımız simitçiye çıkar..gerçi bem emekliyim ya.şaka bir yana yine sıcak, sımsıcak bir şiir okudum ve çok haz aldım..kutlarım dostum..saygılarımla...
Doğa dedi, ...............gözlerini söyledim.. Güneş dedi, ...............saçlarını söyledim.. Çiçek diye devam etti, ..............kokunu, Ömür dedi, ...............ismini söyledim.. Bugün sözlüdeydim sevgili sanki bir an, Yoktun ya sen, .................. öğretmenimse sıfırcı zaman..
ÇINAR KARDEŞİM.. ÇOK GÜZEL İMGELER HATTA GÜLÜMSEDİM SEVGİYLE SAĞLICAKLA KAL HOŞÇA.......
çok güzel şiirler yazıyorsunuz degerli hocam ama dikkat ediyorum şiirin son kısmı daima şiiri bozuyor şahsi görüşüm bu ne olur görüşümü yanlış anlamayın hocama sevgilerle.