(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah hocam, dilinizde bir büyü ki sormayın... Çok latif, çok güzel bir şiir.Ne şanslı arkadaşınız. Isparta'nın gülleri de tabi.. Desem ki karaelması da unutmayın, bir dal var orda adı bahar kendi hazan... Yüreğinize sağlık... Sevgiyle kalın... Özlem KARA
Üstadım kutluyorum fakat burada farklı birşey yapacağım, bu şiiri yazdıranı da kutlayacağım:) Sonra yazdıranı kutlayacak kadar şiirinizi hissetirdiğiniz için sizi tekrar kutlayacağım:) Saygılarımla.
tam bir öğretmene yakışan güzellik ve kalitede bir şiir olmuş..ne mutlu bu sevgiyi hakeden o öğretmen melekdaşıma bir emekli öğretmen olarak onore oldum sizler ve şahsım adına..yürekten kutlarım..saygılarımla değerli dostum..daima vefâlı ve yapıcı yorumlarınızın oldukça farkındayım..kalp kırmaktan çekinen bu tavrınızı örnek bir dostluk şeklinde algılıyorum ve çok teşekkür ediyorum..sevgi, selam ve saygılarımla...
Ne mutlu öğretmen arkadaşınıza ve ne mutlu bize ki gönül dostu, sevgi dolu, "ÇINAR GÖLE" hayatımıza merhaba dedi.... Şiirinizi kıskandım doğrusu, benim için bu denli güzel beyaz güller sunan olmadı...