Bugün ayın kırk dokuzu Vuslat hicrana kucak açmış Ayrılık günü kapıya dayanmış. Kırkikindi yağmuru gibi Gözlerimin yaşları dinmez. Gidiyorum Ellerim kelepçeli. Bekleme beni Dokuz ayın çarşambası bir araya geldiğinde Dönerim belki… * Yokluğunda Demir parmaklıklar kapanacak üzerime Ranzalar saracak bedenimi Belki senin kadar ısıtmayacak. Kimbilir yakıcı sıcakta Buz gibi demirler Parmaklarıma yapışacak. Dedim ya Bugün ayın kırk dokuzu Bekleme beni Dokuz ayın çarşambası bir araya geldiğinde Dönerim belki… * Koğuşumda yalnızlığım Birde, Avluda el kadar gökyüzü ve ben. Günleri unuttum. Attığım çentiklerden anlarım Zamanın geçmediğini. Her ayın kırk dokuzu gelince Her ne kadar ayın çıkışını görmesem de Diz çöker niyaz ederim. Gökyüzünü ve ay’ı hayalime alır Dua eder, dilek tutarım. Ayaklarım toprağa basmaz Beton ile sevişirken Sen bekleme beni! İnsanlığımı kaybetmezsem Dokuz ayın çarşambası bir araya gelip Kırkikindi yağmurları dindiğinde Dönerim belki…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayın Kırk Dokuzu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayın Kırk Dokuzu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamünaleyküm Asi kızdan bir Tutam sevgi Bir tutam dostluk Ve bir tutam dostluk Bırakıyorum Yüreğinize hep Mutlu olmanızı Diyorum ve Bu günü hayatınız Hep mutlu olsun Saygılar asi kızdan Mutlu pazarlar Diliyorum tüm Şiir seven yüreklere M.yavuz
Bakarlar diye boşuna hayaller kurma..Bu öyle birdünyaki indikçe derine katre katre biter gidersin.Kahrı şiirlere,mısralara hecelere yüklersin tıpkı ŞAİRLERİN yaptığı gibi. Müzikte gayet güzeldi beğendim..Yüreğine nefesine sağlık Bir sazım,bir ahım,bir de vefasız Yıllardan kalan acı hicranım var... Kalk gidelim gönül bu kadar Fasıl'a yeter ...!!
yığın yığın söz yazıyorum yar senin için .. Bazıları da beğeniyor ya Hepsi boş aslında.. Sevgili hep bir sır oldun yüreğimin derinliklerinde bilmedi kimseler,açamadım yad'lara, bu sevdayı,bu hasreti. puslu camlardan hiç güneş görmedi hayallerim. dökemedim içimi gün ışığına. içimde topladım hasreti,özlemi düşü. bir ben birde gülüşlerin kaldı aklımda.. Bana kalsa Bekleme beni Dokuz ayın çarşambası bir araya geldiğinde Dönerim belki…
Duygu dolu şiiri kutlarım ve beğendim... Kaleminiz susmasın ve güzel gönlünüz şen olsun... ........................................... Saygı ve selamlar..
Asi kızdan bir
Tutam sevgi
Bir tutam dostluk
Ve bir tutam dostluk
Bırakıyorum
Yüreğinize hep
Mutlu olmanızı
Diyorum ve
Bu günü hayatınız
Hep mutlu olsun
Saygılar asi kızdan
Mutlu pazarlar
Diliyorum tüm
Şiir seven yüreklere
M.yavuz