Nisan yağmurlarıyla beslenen Umutlarım, ele avuca sığmaz hayallerim Gerçekleşmesi zor pembe düşlerim vardı Umutlarımı sol Hayallerimi sağ cebimde biriktirdim Pembe düşlerimi yüreğime serpiştirdim Sonra hepsini birer birer Dizdim saçının her teline Hadi şimdi savur saçlarını gökyüzüne Nisan yağmurlarında ıslansın Sel olup akıp gelsin bana…
Baharda açan badem çiçekleri gibi Varlığın yağar üstüme En masumane mevsimi yorgun yüreğimin Öylesine durgun ki atlas gibi Boğazıma kadar dolmuş duygularım Söyle konuş Hadi susma derim Yine yutkunurum boğazıma dizilir kelimeler Konuşamam susarım. Suskunluğuma nefes olur Nisan yağmuruyla ıslanınca toprak Özlemlerime çare bulur, Buram buram mis gibi sen kokar…
Yağarken Nisan yağmuru bardaktan boşalırcasına Gizlediğim gözyaşlarımı Akıp giden sel sularına karıştırdım. İçimde yanan kor ateşi söndürür diye Sağanaklarında iliklerime kadar ıslandım. Yüreğimin hasret sancısıyla çarpan sesini Kimse duymasın, kimse görmesin istedim. Sessiz çığlıklarımı gök gürültüsüne karıştırıp Sokağa attım kendimi…
Nisan yağmurlarıyla filizlenen hayallerimi Yeşeren umutlarımı Kimse bilmesin Kimse duymasın diye Pembe düşlerime taşıdım. İçinde sen olan düşlerimde can bulup, Uyandığımda nefesimi tutarak Sensiz yaşadığımı sandım Hayata kafa tuttum…
**Toprak bir gün yağmurun kıymetini anlayacak; fakat o gün yağmur yağmayacak. Nicanor Parra**
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nisan Yağmuru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nisan Yağmuru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağarken Nisan yağmuru bardaktan boşalırcasına Gizlediğim gözyaşlarımı Akıp giden sel sularına karıştırdım. İçimde yanan kor ateşi söndürür diye Sağanaklarında iliklerime kadar ıslandım. Yüreğimin hasret sancısıyla çarpan sesini Kimse duymasın, kimse görmesin istedim. Sessiz çığlıklarımı gök gürültüsüne karıştırıp Sokağa attım kendimi…
Şiir ve yorum güzeldi severek okudum/ dinledim yüreğine sağlık usta Kalemin susmasın ________________________________Selamlar
Baharda açan badem çiçekleri gibi Varlığın yağar üstüme En masumane mevsimi yorgun yüreğimin Öylesine durgun ki atlas gibi Boğazıma kadar dolmuş duygularım Söyle konuş Hadi susma derim Yine yutkunurum boğazıma dizilir kelimeler Konuşamam susarım. Suskunluğuma nefes olur Nisan yağmuruyla ıslanınca toprak
Özlemlerime çare bulur, Buram buram mis gibi sen kokar." Yüreğine sağlık hocam. Nisan'ın bereketi üzerinize olsun. Kaleminiz hiç susmasın. Gürsel ÖZKAN
Gizlediğim gözyaşlarımı
Akıp giden sel sularına karıştırdım.
İçimde yanan kor ateşi söndürür diye
Sağanaklarında iliklerime kadar ıslandım.
Yüreğimin hasret sancısıyla çarpan sesini
Kimse duymasın, kimse görmesin istedim.
Sessiz çığlıklarımı gök gürültüsüne karıştırıp
Sokağa attım kendimi…
Şiir ve yorum güzeldi severek okudum/ dinledim yüreğine sağlık usta
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar