Şu yağmur bu gökyüzü ve uzakta yıldızlar Denizlerin gölgesinde akarsular gibiyim Tüm esaretinle göğsüne kelepçeleniyorum Haklı haksız demeden öfkeler dağıtıyorum Gözlerim hoyrat serseriler gibi sanki Kaybettim aklımı isyanlardayım.
Gölgesi dokunuyor yalnızlığın Gece seyrinde bir başka hayallerdeyim Sisli düşlerimde, gizli gülüşlerimde Doğruydu belkide sinsice özlediğim.
Sen uyurken resmin çekiliyor gözlerimde Ah nasıl göründüğünü söylemem lazım Ki yeryüzündeki bir meleğin seslenişi Şarkılar gibi dolanırken sözlerime Dokunurken usul usul dizlerine Sana olan sevdamı anlatmam lazım.
Bir yanım sabah ve bir yanım akşam Yavaşça kirpiklerime konuyor kuşlar Bir fincan kahveyle selamlıyorum Beş çayına bekliyorum gülüşlerini Ben yanımda öyle birikiyorsun ki Sanıyorum ki sen bir zühre yıldızı Bense göklerin efendisi.
Yağmadım sensizlik topraklarına, yağamam Bilmediğim tek şeydi içimde bir yabancı Alamadım ellerime ayrılık sazlarını Çalamadım sensiz gönül şarkılarını Ki bakamam o masum gözlerine Ve düşerse bir gün bu kale Yine de bensiz ölme, içimde bir gurur Vur ama küllerimi uzak yollara savur.
Şimdi şu an hafifçe loş ışığımda Seni parlatıyorum gece görmeden İnce bir dokunuşla uyurken sen Senin el değmemiş yüreğinden Ve göz değmemiş gözlerinden Dert bilmemiş, derman göstermemiş O güzel kalbinden Öpüyorum…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zühre Yıldızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zühre Yıldızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair kardeşim..., Baştan sona kadar muhteşem dizeler. Ve bu gün okuduğum en güzel eser. En kalbi duygularımla kutluyorum. Esen kalmanız dileğimle.
Sağlıklı gelecek sevdiklerinizi bulsun...
............................................. Saygı ve selamlar..