Bilmem nasıl desem artık Neye nasıl başlayacağımı O eski ben değilim Ben... Vücudumda 2 kalp taşımanın son demlerindeyim...
O an... Aklıma durgun sularla öpüşen Ay ışığının yansıması göründü Vuslatın en sabırsız ve Kavuştakların en masumu En güzel bilinmezliğin dehlizinde... Ah kelimelerim, ah dostlarım ... Nasıl, nasıl desem bilemem ki?... Ben unuttum kalem tutmayı, siz unuttunuz beni... Yıllar sonrasında ben Tüm izlerime akan harflerin sıcaklığında Ben... Yeniden can buluyor parmaklarım...
Bir anlamı var bu şarkıların artık Yahut köşedeki dondurmacının dondurmasının Ya da bu güvercinlerin... Nasıl desem Bir anlamı var tüm inancın Bu simsiyah ve depresyona girmiş dünyanın -ki üzüntüsünden yemekte tüm hayatları- Ve bu yıldızların Bir yanda kırmızı, bir yanda sapsarı Ve siz... Ah kelimelerim, can dostlarım Akıbeti nedir diye merak ettiğiniz belki -ya da unuttuğunuz- Bu Eftelya.. İçinden Denizi Poyrazı çıkartacak Sizin karşınıza...
Ve ben... Bu dünyadaki en güzel şiirimi sunup Gideceğim karanfil bahçelerin ardına...
Canım oğlum...
E F T E L Y A... (Akdenizi karnında taşıyan kız ☺...)
DOĞMASINA GÜNLER KALAN OĞLUM DENİZ POYRAZA İTHAFEN ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZ POYRAZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZ POYRAZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirleri yazan eller Şiiri yazdıran hisler Ne güzeldir,ne incedir Şiir okuyan gönüller --------------------------- -------Sevgi ve huzur dolsun -------Sitem,dert yüklü gönüller -------Hep yazsın asla susmasın -------Duygu haz dolu kalemler --------------------------------------- -----------Tebrik ediyorum Üstadım -----------Kaleminiz susmasın,Daim hakikat yazsın -----------ALLAH'IN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN =============== SELAM VE DUA İLE
Unutmak ve unutulmak.. tartışmaya açmaya hacet duymadığım bir konu zira hayat telaşı herkeste var. O yüzden için rahat olsun güzel yürekli insan.
Uzun zamandır yoktun demekki güzellikler göndermedi seni buraya. Çok sevindim rabbim hayırlı ömürler versin inşallah, duâ ettim her şey gönlünce güzel olsun diye.
Sevgilerimle değerli şairem. Allaha emanet olasın.
Oğluşuna da sanada hep güzelikler ve huzur içinde yaşayın
Cok guzeldi siir
Tipkı yuregin gibi