(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mani'dar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mani'dar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel olmuş başarılı çalışmalarınız kendine has öz güveniyle bütün okuyucusuna kendini hatırlatacak nitelikde güzel bir paylaşım olmuş kutlarım yürekten.yüreğini
Bu havalara dikkat etmek lazım...enteresan bir şiir olmuş ama yine fransız tarzı Bu defa nasıl bir şiir okuyacağım diye merakla geliyorum her defasında, bunun için teşekkür etmek istiyorum sana.
İnsan ancak sevdiğine seslenebilir bu denli doğal, içten ve berrak...Sevmeyen bir yüreğin elleriyle yazılamaz bu şiir.Buram buram duygu kokan o cennet bahçesi yüreğinizi ve bahçıvanını en samimi tebriklerimle kutluyorum efendim...
taneraygan tarafından 3/20/2018 1:44:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kalem döner yürek esmeden, ne yürek eser aşka küsmeden...Kırgın ve vurgun kalmasın yüreğiniz, her daim bir balerin zarifliğinde raks eden kaleminizden okuyabilmek temennisiyle...
Hangi harften
Ve
Hangi kelimeden tutunsam
Seni bana getirip
Ömrüme nasip ederdi seni sevgili !
Çok çok güzeldi..
Ömründe yüreğine nasip olanı daim kılsın Mevlam ..
Sevgimle