Sen, seninle kaldın mı yalnız? Bilir misin bensizliği? Benim sensizliği bildiğim gibi… Mum olup yandın mı bir köşede, Bir şamdan da eridin mi içten içe? * Gölgelerin peşinden “o” mu diyerek Koştuğun oldu mu hiç? Hayal perdesine ilişti mi gözlerin? Hıçkırıkdan yutkunamazken Bir yudum su takıldı mı boğazına? Kalabalıklar içinde sıkışıp kaldı mı yüreğin? İşte sensiz her saniye böyleyim… * Can kırıkları ile dolu her yerim, Sen bende öyle çoktun ki. Kahkahalar arkasında gözyaşlarım takıldı aynaya Sırlarında gizlendi hepsi Yokluğunda gözpınarlarımdan akanlar Yanaklarımda kaldı * Alışamadım sensizliğin kıyametine. Bırakıp ona gittiğinde, Gönül şehrim virane… Kör kuyularda baş aşağı asılı zaman, Beklemekten yorgun ve bitkin… * İhtimaller savaşı da yenik şimdi Otogarda, hiç gelmeyecek birinin nöbetinde olmak Her anonsta sana doğru, Mahkumun özgürlüğe koştuğu gibi Terhis saatlerini beklemek ümitsizce Dönmeyeceğini bile bile Yalnız kaldın mı hiç?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnız Kaldın Mı Hiç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnız Kaldın Mı Hiç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.