Düşmanımdır zifiri karanlık geceler Kirpiklerimi kırpmadan sabahı beklerim Şafakla güne değer hüzünler Gözlerime en çok yakışandı hüzün dolu yaşlar Yanaklarımdan süzülürken hüzün tanecikleri Güneş yine batacak Ben yine karanlık geceye teslim olacağım… * Loş odamdaki küf kokusunu hüzün kokuları bastırmış Dört duvar! Yatağım, yorganım, yastığım her şey hüzün kokuyor. O da yetmedi Sağanak yağan yağmurlar da Toprak kokusu yerine hüzün kokusu getiriyor Rüzgârlar ten kokunu getirirdi Şimdi o da bir başka olmuş Anlayacağın her taraf hüzün kokuyor… * Unutamıyorum seni ey yar! Aklıma geldikçe Gözlerimden süzülen hüzün dokulu yaşlar Yanaklarımı yakıyor Hasretin öyle dibe vuruyor ki Ağlamaktan kirpiklerimin dipleri sızlıyor Ben sana ömrümü verdim Sen benim, ömürlük derdim oldun Ey ela gözlerine kurban olduğum yar Aklım firari, delirmek üzereyim. Neredesin? Dermansız derdime çare, sızlayan yaralarıma merhem ol… * Geceleri zifiri karanlık göz gözü görmez Gündüzleri hava kasvetli Hem gecemde hem de gündüzümde İçimi yakan, canımı acıtan yaralarımı kanatan Hüzün kokusu var. Kafam dumanlı, aklım boz bulanık Duygularım parçalı bulutlu Yalnızlığıma sicim gibi hüzün kokusu ağıyor… * Gecenin zifiri karanlığına inat Avazım çıktığınca haykırmak istedim Kim duyar ki seni “Kendini dinle ve sus” dedim Çekildim hüzün kokulu köşeme, dinledim kendimi! Meyhanede içtikçe dertlenen sarhoş gibiyim Meğer ne çok dermansız derdim Kapanmaz yaram varmış Sensizlik canımı acıtıyor Yokluğun ağır geliyor Burun deliklerimi yakan hüzün kokusuna inat Kendimi dinledim Geçen saatlere inat yüreğimin sızısını Kalabalıklara inat yalnızlığımı dinledim Kulaklarımı tırmalayan sessizlik var havada Çağrısıdır hüznün uzaklardan Biliyorum ne yapsam da kaderimi değiştiremem Hazan mevsiminde sararmış yapraklara Kayıp sevdalara hüzün diye yazılmış adım Üzeri hüzün tozlarıyla bezenmiş bir hikayeyim ben…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Tozları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Tozları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel şiiri ve değerli kaleminizi yürekten kutlarım.Sayğılarımla.