(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BETERİN BETERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BETERİN BETERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem bir anlatım ve çok anlamlı muhteşem bir şiir okudum değerli kaleminizden yüreğinize sağlık üstadım gönülden kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Saygıdeğer hocam, tiyatro önümüzde. Bize de yazmak düşüyor. Bir önceki şiirimde konuyu daha da aleni yazdım. Biz kimseye namussuz, şerefsiz diyecek kadar terbiyemizden feragat edemeyiz. Ancak kişi tv ekranında kainatı şahit tutarak kendisinin söylediği gibi olduğunu ispatlıyorsa, bize de ancak doğru dediğini tasdik etmek düşer. Yorumunuza çok teşekkür ediyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Etçil hayvanların hepsi yalar. Hatta bizde bir söz vardır; it gibi değirmen yalayacağına adam gibi çalış derler. Yorumunuza teşekkür ediyorum. Selam ve saygılar.
Etçil hayvanların hepsi yalar. Hatta bizde bir söz vardır; bırak it gibi değirmen yalamayı da adam gibi çalış derler. Yorumunuza teşekkür ediyorum. Selam ve saygılarımla.
Keyifle okudum.
Yüreğin var olsun Hocam Tebrik ederim
Selam ve Duâ ile.Saygılarımla.