(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZİKRİNLE FİKRİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZİKRİNLE FİKRİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zikri dilinden düşürmüyor.Ama tek fikri var Malı götürmek.Hak etmediğimiz bir yönetim şekliyle ve yönetim anlayışıyla karşı karşıyayız. Bu ülke böyle zulüm görmedi ustadım.Fakirden alıp zengine veren bir zihniyet.Böylesi ne görüldü nede bu denli yaşandı.Sorsan mümini müslüüman.Ama ne alaka.İcraatına bakıyorsunuz.Dünya'nin hiç bir yerinde böyle adaletsizlik göremezsınız...
niyetleri bağa girmek değil ki, bağcıyı dövmek. bu vatan bizim dedikçe harçlığımızdan kısıyor sanırsınız ki babası teyyupun parasını veriyor. ne gölcük depremi, ne maraş felaketi ülkemizin gördüğü asrın felaketi akp ve onun düşünceleridir... biz Türk milleti bunlar hak etmiyoruz... duyarlı asil yürek sesinizi yürekten kutluyorum... selam ve saygılar sunuyorum...
Bu ülke böyle zulüm görmedi ustadım.Fakirden alıp zengine veren bir zihniyet.Böylesi ne görüldü nede bu denli yaşandı.Sorsan mümini müslüüman.Ama ne alaka.İcraatına bakıyorsunuz.Dünya'nin hiç bir yerinde böyle adaletsizlik göremezsınız...