Yaşanan önceler bu kadar mı boştu Loş tarih koridorunda oturdum ağladım His dünyasından başımı okşadı bir gölge Değerini günden güne daha iyi anladım.!
Derinden derine yuvarlandım düşünce delhizine Bir kitap açıldı Misak- Milli de sayıkladım adını Akıl dergahımda yüzbinler Sabah diyordu güneşi yakalamak için Bizler uğruna bedenini siper eden şehitler geldi Günümüze yağan sitem yağmuru altında Her biri mertçe yaz beni diyordu.!
Tadım yok dedi kalemim Nasıl yazabilirim dedi Nefsin doyumsuz açlığında yutulan gerçeği Yüzleşebilir miydim anlatabilir miydim Andımızın beyinlerden toz duman edildiğini Milli bayram lüzümsuzluk tohumlarının atıldığını Sustum belki de hiç istemeden Ellerimle sarıldım gözyaşımı giyinmiş bedenime.!
Gözlerim gezindi duvarlarda Mustafa Kemal’i gördüm bir düş gibi Zamanı durdurmak için aklına düşmek istedim Atam Gece ilerliyor bu kader belki de oyun dedin Milletine güvenini tazeledin Günden dökülen günahlara kılıç çekmek için Cesur bir sesle karanlığı dinlemek istiyorum dedin O an resim değildin düş değildin Etrafımda esti bir rüzgar bulutlandı gözlerim.!
Kanatlandı bir kuş açıldı bir kitabın sayfaları Masal değil, hikaye değil, roman hiç değil İçinde şarkılar olmayan yediden yetmişe destandı Özgürlük meşalesi altında kan mürekkebiyle yazılan Kaleme hak verdim saygısındandı cevabı Adı Türk’ün uyanışıydı Bir milletin doğuşuydu Siyonistlerin yas tuttuğu unutturulmak istediği.!
Atam sana söylemek istediğim çok şey var Belki dertleşmek belki gururlanmak Temmuz karı mı düştü karıştı mevsimler Bilemediğim engel mi var beni susturan Cemreler çıplak güneşin yüreği daralıyor.!
Bilirim Yankılanınca düşman sesi Gün geceye kavuşmadan dirilirsin Sarılınca yıkılmazsınız derdin Hatta güvenini gençliğe emanet ettin Bu ülke şıhların molların değildir dedin Kadının üzerinde ki çarşafın karasını kaldırıp Yüzlerinde güneşi gülümsettin Gözlerime denizdenden de mavi gözlerinle bakma Gözlerinde ne kadar çoğalıyor şehitler.!
Düş kırıklığı içindeyim Tarih içinde mi kayboluyor sarıldığımız ilkeler Anayasa babayasaya mı dönüşüyor bilemiyorum Yarı güneşli günlerde üşüyorum Gönlümün hakkettiği günler beklentide Sorma artık sorma Bakma aldatır belki yanlışlık verir cevabım.!
Duvar resmi kürsü süsü değilsin biliyorum Bakışlarına başka resimler çiziliyor diyemiyorum Susuyor çıt çıkmıyor ordudan itiraf edemiyorum gerçeği Aklım şaştı Öğretmenim verdiğim dersler boşa mı gitti Emperyalistler el ele halay çekiyor Sevr’in haritası yeniden mi çiziliyor.!
Gün dönümlerinde soracaksın emanetini Hıçkırık dilde dolanacak belki yanacak cevaplar Altı ilkem diyeceksin hüzünle solacak dudaklar Garip olacak her bir cevap Çıkmazda tepkisizlik Belki anlamayacaksın Harmanlanacak zaman Günün keyfinde sen rahat uyu atam dendikçe uyutulacak her şey Soylu susmalara giyinecek Hani izimdeydi gençlik nerede dersen Dil sancısıyla yağmur toplayacak bakışlar Ve Bizler susacağız .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Atamla Dertleşme...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Atamla Dertleşme...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ATATÜTK'le DEVLET Var olsun, ilelebet yaşasın, onla varız onla yaşarız. Devlet-i ebet müddet... .................................................... Saygı ve selamlar..
Değerli dost, Ata'ya sevgi ce saygı şiiri. Ata'nın yaptığı ve tahribatlar dile gelmiş şiirde. Çok güzel harika bir şiir olmuş. Tebrik ediyor kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
ATATÜTK'le DEVLET Var olsun, ilelebet yaşasın, onla varız onla yaşarız. Devlet-i ebet müddet...
.................................................... Saygı ve selamlar..