Gönlümün kubbesinden göğe saldığım turna Var, gez yüksek dağları ama diyar eyleme Yürekse taşıdığın fırtınalar boşuna Dallarımı eğerek gölgemi zar eyleme
Gece sabaha çıkar, toprak yağmura doyar Dost; dostun cemalini kendine yakın koyar Kahır sarmışsa taşı kederini kim soyar Dermanımdam bi-haber sadrımı dar eyleme
Hangi heybe dolu-boş edilmez mukayese Şeytansa gafletini dağıtıyor verese Dillerde devrik cümle her sualde vesvese Susarsam sükûtumu sözle bizar eyleme
Felek farklı davranır hayatın sahnesinde Kalpler esir alınmış duygunun hanesinde Mazlum kuş uçmak ister güçlü bahanesinde Uzatıp sürgünümü hâle şiar eyleme...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Eyleme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Eyleme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu nasıl bir yerdir ya Rab, her yer insan pazarı Beğenmezsen geri ver, aldığın bergüzarı Seveceksen yürekten sev, ağlatma zarı zarı Yaşadığım şu Dünya'yı, bana mezar eyleme..............Aşık Lüzumsuz
Merhabalar efendim Bu güzel şiirin ardından, ben de böle deyivedim gari Gutladım şiirini bek gözel olmuş Gök boncukla, nazar boncukları dakıvedim, nazarlara bilem gelme deyye Sonsuzluğun sabına, gözel Irabbıma emanet ettim seni Salıcanan gal gari
Gönlümün kubbesinden göğe saldığım turna Var, gez yüksek dağları ama diyar eyleme Yürekse taşıdığın fırtınalar boşuna ********..................********** Dallarımı eğerek gölgemi zar eyleme
ŞU İLHAMIN DEVAMINDA DAHA GÜZEL YORUMLAR OLABİLİRMİŞ ŞAİREM...GİRİŞ İLK ÜÇ SATIRI OKURKEN ÇOK HAZ Aldım...BU YAZAN YÜREK DAHA DA GÜZELLEŞTİRİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
ZOR BİR TEKNİK DENEMİŞSİNİZ...AMA SON DERECE BAŞARILI KELİMELER ANLAMIYLA YERLİ YERİNE OTURMUŞ...SAYGILARIMI SUNUYORUM YÜREKTEN KUTLUYORUM EFENDİM.
Hakikat yolcusunun nazarı erdem olur Sabrın sırrıyla ârif her nefes âdem olur Kimbilir belki zehir yaraya merhem olur Setret dîl ateşini gülzarı hâr eyleme...
Gıpta edilecek güzellikte bir şiir..Tebrik ve sevgimle...
Şiiri okurken gâhi turna oldum gâhi yağmur gâhi yol... Şiirin her dizesinde kendimi buldum ve tüylerim diken diken oldu kimi zaman. Şiir dediğin böyle olmalı.
Sayenizde muhteşem bir şiir okudum ablacan. Her dizesi mânâ denizinden çıkmış adeta bir zıpkın gibi. Muhteşem ifadeler, muhteşem tasvirlerle tek kelimeyle "muhteşem" bir şiir okudum.
Siz yazın, biz okuyalım. Tebrik ve takdirlerimi bırakıyorum sayfanıza.
Felek farklı davranır hayatın sahnesinde Kalpler esir alınmış duygunun hanesinde Mazlum kuş uçmak ister güçlü bahanesinde
""Uzatıp sürgünümü hâle şiar eyleme..."" ..... Fevkaladenin fevkinde bir eser düşmüş yürekten kalemden...beni final çok etkiledi.Finalinse; son dizesi oldukça manidardır. ..bence şiiri son satır mühürlemiş. .. Yüreğine sağlık mahir kalem Ömrüne bereket Yılın şiiri bence Candan kutladım
Kul Figani tarafından 10/6/2017 12:37:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öylesine davetkâr bir mısra ki, okuyucunun yakasına öyle yapışıyor ki metnini okutmadan bırakmıyor.
Şiir 7+7=14 hece ile taçlanmış, Yazılış tekniğindeki ustalık, duygu ve düşüncenin metnin her bendine uyumlu dağıtılışı ile her bendinde kalemin kudretini göz önüne seren; akıcılığı, ana fikrinin özgünlüğü, gizli melodisi, ifade keskinliği, sanat ve edebi değeri olarak çok güzel olmuş.
Vurucu finali ile zihinlerden silinmez şiirler arasında...
Görünen odur ki güçlü kalem çıtasını günden güne yükseltiyor. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum.
Tebrik ve başarı dileklerimi şiir ve gönül sayfanıza bırakıyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum, lütfen kabul buyurunuz efendim.
Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
İrfanYılmaz tarafından 10/5/2017 5:47:26 PM zamanında düzenlenmiştir.