(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Öyle gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Öyle gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamışsın göz çanağın Kanlıca Ağlama güzelsin İstanbul kadar, Fenerler gözlerin başın Çamlıca Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Yuşa Tepesi'nde dua ettiğim Kavakta saçına teller taktığım Gerdanlıkla Boğaz'ına baktığım Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Marmarayı giydin elbisen oldu Adalar üstüne gül olup kondu Minare boyunca süliyet boldu Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Kuzey Karadeniz güney Marmara Fatihin mührünü surlarda ara İstanbul bilmeyen hep alır yara Güzelsin güzelsin İstanbul kadar. ---- 1.07.2013 – Tozkoparan / İstanbul
Hoşgörüyü sakla gönül yurdunda, Seveni sevgiyle sar da öyle gel, Güzel bir hatıra kalır ardında, Her dem o yurduna var da öyle gel;diyerek destekliyor, tebrik ediyorum; selamlarımla.
Kusursuz kurgusu, mükemmel vurgusu, Davetkâr grizgâhı, akıcı metni ve akıllarda yer edinen mükemmel finali ile; kalemin kudretini gözler önüne seren muhteşem bir şiir olmuş. Şiir kendi iç ezgisi ile birlikte gelmiş. Bestecilerin arayıp da bulamayacakları cinsten. Duygu yoğunluğu ve ifade gücü, sanat ve edebi değeri yüksek bir şiir.
Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum.
Tebrik ve başarı dileklerimi şiir ve gönül sayfanıza bırakıyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum, lütfen kabul buyurunuz efendim.
Sevgili dost, seven de sevgiyi derde öyle gel. Sözcükler ve dizeler yucelige ulaşılır gibiydi. Çok çok güzel harikuade bir şiirdi. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize sağlık.
Ablacığım muhteşem bir şiir. Ellerin yüreğin dert görmesin.