sonbahar yaprakları gibi bir bir dökülüyor gecenin en karanlık vaktine isyan… çığlık… cinnetler… hiçbir şey değişmiyor her şeyle her… hiçbir şeyle hiç arasında… bir tek ben varım.
*
ateş kokusu taşıyor eylül geceleri güz yapraklarının kıvranarak düştüğü sonsuzluklardan yalnızlık sızıyor üstüme sicim sicim her cihetten … geçmişe beyhude zamanlar bırakıyorum. yüreğime bıçak gibi saplanan koyu mavi buhran fırtınaları… ruhumu avuçlayan isyan kasırgaları… içimde ki özlemlerin tek sebebi
*
sureti leylaya benzer damla ağırlığınca gizli gizli hüzün çağlıyor yağmur vurup düşüyor pencereye mavi, yeşil, sarı mor…. yalınayak, bir kadının eli örtüyor üzerimi sonrası ölüm sessizliği…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ateş kokusu taşıyor eylül geceleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ateş kokusu taşıyor eylül geceleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylül'e yakışır hüzün yağmurları bir eser. Hüzünler ve Eylül,şairlerin Mihenk taşıdır. Eylül'e şiir yazmayan bir şair yoktur kanımca. Çok...çok güzeldi şiir,güzel bir serbest çalışmaydı. Kutlarım şiire emeğinizi,yazıp paylaşan yüreğinizi, sevgiyle,muhabbetle,esenlik dileklerimle.
bir sebeb gönül suskunlugunu ıslatan Eylül'ün yagmur taneleri, her mevsimde bir ses gönüllerin isyanına bir çagrışım bulmaları, bu yüzden tüm mevsimlerin yalnızlıgını bu defa eylüle saklayıp. gönül böyle anlatıyor demek ki,bitmeyen sonbahar telaşelerini.
Redfer hocam,hüzündünüz mısralarınızda...Aklıma başka bir şey gelmedi hüzünden başka .. Gönlünüz var olsun...selam..
Güzel güller açar sana benziyor Güzelsin güzelsin İstanbul kadar, Yediveren gülü çehren izliyor Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Gönüllerin aşkı dillerde bilği Şehri yar İstanbul güllerde sevgi İstanbul’a özel güzele övgü Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Avrupa bir taraf bir taraf asya İstanbul’u okşar var olan derya Peygamber övdüğü askeri varya Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Karadeniz yeşil Marmara mavi Mekanlar şahlanır her taraf kavi Sultanlar vermişler bu şehre tavı Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Bilal’ın nidası çıkar ok gibi Yedi arşı sarar seda hak gibi Güzelin siması bir şafak gibi Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
İSMAİLOĞLU da aşk ile sever Sevilen yar güzel şehre eş değer Ayırmak olmaz da ikisin över Güzelsin güzelsin İstanbul kadar. ---- 18.02.2010 – Tozkoparan/İstanbul
Nedense sizin şiirleri okurken duygularım tavan yapıyor hüzünlü vede efkarlı dizeler alıp götürüyor beni benden bilmiyorum ki sebebi kimden, sanki bir can çıkıyor şu aciz bedenden Yüreğiniz dert görmesin saygılarımla üstadım
Şiirlerinizi ilk defa okuma fırsatı buldum. Başlangıç olarak çok güzel bir şiir okuduğumu söyleyebilirim. Kaleminize sağlık. Bayramınızı tebrik ederim. Hayırlı geceler.
Eylül...belki de mizacıma uygun en muteber ay ve aralıklı olsa da güneşin parıldadığı lakin güzellikler karanlıkta bile makbul yeter ki sevgiyi ve iyi niyeti kollayalım baş ucumuzda. Güzel bir gün, güzel bir mevsim ötesinde dostluğun adresi iken her bir paylaşım. Kutluyorum hocam. Nicelerine İnşallah. Saygılar, selamlar...
sureti leylaya benzer damla ağırlığınca gizli gizli hüzün çağlıyor yağmur vurup düşüyor pencereye mavi, yeşil, sarı mor…. yalınayak, bir kadının eli örtüyor üzerimi sonrası ölüm sessizliği… Gönül kaleminize sağlık hocam şiirlerinizi okumaktan Çok mutluyum tarifi imkansız bir büyü kaplıyor ruhumu İyi ki şiirler var şiirli bayramlar