sen geldin mi aklıma boz bulanık akar düşünceler kan revan olur gözlerim suspus olur saatler bir isyan ateşi kuşanırsın vuruşuruz al kanlara boyanır sinem üryan bir acıyla cebelleşirim
yüreğim yangın yeri her şey birbirine karışmış her bir şey iç içe geçmiş yürüdüğümüz caddeler ıssız şimdi paramparça talan edilmiş... bir afete uğramış gibi
*
ne baharım kaldı ne de yazım yanmış, yıkılmışım kırılıyor dalım, dökülüyor yapraklarım bir sonsuz sonbahar yerine dönmüşüm yağmur yağıyor sen susuyorsun sustukça çoğalıyor rüzgarın sesi söyleniyor bir sonbahar teranesi yere düşen her yağmur tanesi
bir mevsimin hazan yaprağı gibi savruluyor ruhum yağmur yağıyor geceye dökülen senin hasretin gönlüme dökülen de sen varsın hayalimde yağan yağmurla üşüyor yüreğim üşüyor ellerim…
bir masaldan alınmış gibi her şey aynada siluetin… sana söylüyorum aklımda sana dair her ne varsa… en derin anıları anlatıyorum anlatıyorum… yersiz yurtsuz yeri olmayan özlemleri yokluğunun acıklı şarkısını söylüyor rüzgar ben üşüyorum sen üşüyorsun içim üşüyor yalnızlığa terk edilmiş şehrin kaldırımları da... üşüyor...
sen gelince aklıma sancılar saplanıyor yüreğime kalbimin zembereği darmadağın oluyor yalınayak yürümek istiyorum kaldırım taşlarında kanadı kırık bir serçe gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kaldırım taşları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kaldırım taşları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli hocam şiir harikardi beğeni ile okudum kalemin hiç susmasın.duygu dolu hüzün yağmıştı dizelere.hazan mevsimi gibi kıpır kıpır esintilerle savruluyordu her tarafa .selam ve saygılarımla..
sen gelince aklıma sancılar saplanıyor yüreğime kalbimin zembereği darmadağın oluyor yalınayak yürümek istiyorum kaldırım taşlarında kanadı kırık bir serçe gibi
Göreceli bir ışıltı aslında sevgiden uzak naşın uzandığı o musalla taşı. Ölümden de soğuk aşksız geçen her gün aslında sevdadan yana tüm fısıltılar belli ki nazarında aşkın en yoksun şarkıyız kimselerin duymadığı ve duyuramadığımız iç sesin de ölümü aşkın uzağında. Sevgili naçar sevgili bihaber ama bizler sevgisiz yapamazken. Kuru sıkı bir tabanca yalnızlık ve niyazların her bir kelimesi yine umuda dair. Tüm yüreğimle kutluyorum üstadım. Saygılar, selamlar engin yüreğinize.
Sevgili dost, güzel bir şiir. Geçmişten gelen anılar yalnızlığa dönüşmüş ve zihinlerin süsü olmuş. Çok güzel harika bir gönül sesiydi. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.