NEFIS Aralıkları var günlerin Apartmanların renklerin Bu girdap hayatın bosluklarındasın Güzel sözlerin bile verdiği molalar bunlar Senin niye olmasın?
Düş kuruyor bakıp yıldızına nefis Dert yanıyor umut ekiyor gök tarlasına uyarmıcak mısın? Suluyor kuru hiçlik kozasını boğuyor bilerek Düşerek yüzünden göğün Yıldırım gibi çaksa hatır sayfasına işte o yıldız sanırsın
Dalgalarında denizlerin Titreşimde ritmik, esiş esenliğinde eşsiz Bir ay olup erkenden biterek karardı Gölge ekişlerinde gecelerin, nefes verişlerinde sessiz Tütün olur yanardı her daim!
Patisi var kedinin kaplanın tırnaklı pençeli Yüzgeci var yunusun balığın vakumlu pullu Kanadı açılsada gök kuşun kartalın süzüm süzüşlü Hangisi Allah yazan avcunu bu ilah aşkına gömerdi
Sözü var özü var güzü yüzü üzüntüsü Gamzesi var busesi edası tebessümü Görgüsü eşrefi bilgisi var verir son sözü Bilir mi körü hoştu nahoşu nankörü?
Ölen bir tek sen misin Seven sevilen hissi arzu kirleten Veren bir cihanın merhametinde Güven sen misin sadece kendine güvenen?
Duyun yine içli şarkılarda Vurun yine bam teline diken güllerin Korunmasız kardelenlerin çiğ yaprağı duruluğunda Görünmez vicdan duyarlılığı karşısında Yanmaktan başka ne yapardın? Kururdun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefse İthafen! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefse İthafen! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dost, insanların vicdan ölçüsü ve duyguların bileskesinde ve aklın yönetiminde bir olgu nefis. Aklı ve vicdanı birleştirip duyguyla susleuince ortaya hep güzel şeyler çıkar. Ama akıl eksik kalırsa işte orası vahamet. Ya da nefsine yenik düştü olur. Çık güzel bir şiirdi. Yürekten kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
anlamlı ve güzel bir şiir okudum kutlarım saygı ve selamlarımla