(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....................... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....................... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve şiir..aklımıza körkütük takılıp uykularımızı kaçırdığında..ve şiir kalemi kağıda bandırdığında..ve şiir hayatı hayat yaptığında hayatsızlıklara..ve şiir zeynep2in kaleminden çıktığında..ÇOK GÜZEL..
üstadımın şiirlerini nedense birkaç kez okuyorum. ilginç betimlemeleriniz var ve çok gizli anlamlar yüklü. dikkat etmeyince gözden kaçıyor. yazan elinize, düsünen aklınıza, dolu dolu yüreğinize saglık. saygılarımla efendim
Atlar koşar zamanın ters yüzünde Odamızda dört nala ıssızlık Deniz dökülür / sessiz /duvarımın boyasından Her yeni gün Yirmi dört saat ekler geçmişime Kulağımın kıvrımlarında dolaşır Saatimin tik takları Bütün gölgeler balık
Terin geçer tenimden/ sebepsiz Bir çift siyah göz sitem eder göğe Avuçlarıma güvercin yağar Mevsim yaz Tanrıya göz kırparsa küçük bir kız Yer gök çilek kokar..
Terin geçer tenimden/ sebepsiz Bir çift siyah göz sitem eder göğe Avuçlarıma güvercin yağar Mevsim yaz Tanrıya göz kırparsa küçük bir kız Yer gök çilek kokar..
HARİKA KURGULANMIŞ ŞİİR VE USTALIKLA BEZENMİŞ YÜREĞİNE SAĞLIK
"Bir martılar sabahlar bu kıyılarda Birde teknelerin vardır bildiği birkaç şiir Arada rüzgâr uğrarsa bahçemize Yalnızlığım kapıda karşılar ayak sesini Anlarım ki özlemin çaresi sensin Utanırım söylemem kimselere"
Ben bu şairi tüm kalbimle alkışlarım, Hem de alenen. Gururla, heyecanla..