Vuslata gün seçerken Bir şey düştü elinden yere papatya olmalı
Bilmem ki nasıl anlatılır İçimde o sesin en nadide hisleri Gözlerim seni yitiren yollara baktı İçimde bir his var fer kalmadı özümde diyor Gidersen eksilirim Geride yitirilmiş bir basit aşk gibi
Yeminleri bozdum, adı kötüye çıkan günahlar gibi Bin nemrut yükledim yüreğime Kaybolan dildaşım, ah sol yanım Yıldızlar döküldü birer birer Sözüm, cevabım asılı kaldı Unuttum tüm makamları Bütün acılara kucak açtım, hepsine yer vardı
Sıyrılıp gelmekteydi seher Türkülerde eskisi gibi samimi değil Hiç başlayamayabilirsin Yaşlılığında kalan bir tel saç, onunla başla Artık masaya bir tabak eksik koy Evcilleşmeyen gönüller kifayetsiz kalır Onunki içler acısı, görmediler Tutarım ben yasını senin yerin apayrı!
Anımsarmısın ne anlama gelir hüzün dediğimiz şey? Mantığım direndi yorgun bir eylül akşamı Vuslatın tınısının en dokunaklı yeri kemendin bir ucu senin avuçlarındaydı sal gitsin… güzel bakan adam Yoksa huzur bulamayacağım bu dünyada
Beni rendelerken tüm gücüyle hasret Ne rüzgâr eser hafiften denizin sesi de o geceye has Gece böyle sessizken Serinlik vurdu korulara sabahın uykuya yenik düştüğü saatlerde
haber ver gözlerine! Bülbüller sen yokken ağlıyor çocukluğunda gibi kirpiklerin ıslak mı, değil mi, biliyorum Ey serseri sevgilim seviyorum kime ne? Senden sonra gelen aşkları nadasa bıraktım Ko yarın sabah ortalık ısımayı versin Kara yas tutsun güneş, ışığını sarkıtmasın O sabah gökyüzü bulutlarından bir kaç damla yaş döksün!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kara Yas Tutsun Güneş! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kara Yas Tutsun Güneş! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Gerçek mutluluk bu olsa gerek Kelimeleri süslemeyi beceremiyorum, tüm kalbimle sizlere çok teşekkür ediyorum, güzel insanlar!
ÖZEL SEÇKİDEN ÇOK ÖTESİNİ HAKEDEN, KEYİFLE OKUDUĞUM DİZELER...
Özellikle
Kaybolan dildaşım, ah sol yanım Yıldızlar döküldü birer birer Sözüm, cevabım asılı kaldı Unuttum tüm makamları.............bölümünü çok sevdim şiirden ayırmadan.
Tüm yasları tüm hüzünleri tuttuk ve biriktiriyoruz yarınlara...Eylül gelse de olur gelmesede güz gülleri nasılsa açacak ve ruhumuza kokularını yollayacak.Sevginin hatırına sakladık tüm yasları.Hüzün sevgisi eksikse neylesin bu kalem bu kağıt.. Hüznü sevdiren sevinin inceliklerini ruhumuza üfleyen bir incelikleri aldık kabul ettik kutluyorum..
Harika dizelerdi sevmek bazen deliliktir eğer mutlu ediyorsa sizi, eğer tüm akıllı gibi görünen ama bir birinden farkı olmayan aşklarin en kötüsünden daha iyiyse, bu size güzel yansıyorsa ve mutluysanız bırakın serseri takılın ve aşkı istediğiniz gibi yaşayın, sizi en mutlu edecek şekilde... tebrikler sevgi dileklerimi yolluyorum sevgiyle kalın...
kardelenim tarafından 5/5/2008 1:09:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yeminleri bozdum, adı kötüye çıkan günahlar gibi Bin nemrut yükledim yüreğime Kaybolan dildaşım, ah sol yanım Yıldızlar döküldü birer birer Sözüm, cevabım asılı kaldı Unuttum tüm makamları Bütün acılara kucak açtım, hepsine yer vardı
Çok içten naif işlenmiş dizelerdi.Yürekten kutluyorum.
Sıyrılıp gelmekteydi seher Türkülerde eskisi gibi samimi değil Hiç başlayamayabilirsin Yaşlılığında kalan bir tel saç, onunla başla Artık masaya bir tabak eksik koy Evcilleşmeyen gönüller kifayetsiz kalır Onunki içler acısı, görmediler Tutarım ben yasını senin yerin apayrı!
güzel bir şiir tezahür etmiş tebrikler yüreğinize sağlık selamlarımla
Kelimeleri süslemeyi beceremiyorum, tüm kalbimle sizlere çok teşekkür ediyorum, güzel insanlar!
Sevgi ve sağlıkla dolu mutlu günler hepinize...