Vuslatı beklerken Hayat girdi araya Hevesim gecemden erken bitti Gece mesaiyi güneşe devredince Ben büyüdüm Hasret, beni ikinci bir ten gibi sardı Beş mevsim Acının en güzelinden beslendim Özlemi biriktirerek doldurdum gidenimin yerini
Ömür boyu sürse de vuslat nöbeti Yastık altına saklamadım hiçbir çaresizliği Hibe görünümlü İki satırlık bahtı allayıp pullayıp, süsleyip püsleyip Roman yaptım gönlüme… İçimin tünellerine girer girmez Hayat bütün çirkefiyle karşıma dikildiğinde Kahramanlarım sahiciliğini yitirdi
Bıraktım geleceğin iplerini Yolunu şaşırmış ok gibi hayat çıktı raydan “Bilinç muhakemesini yitirdiğinde” Bir kadın sesi düştü iki cihanın arasındaki boşluğa Bir anda gökyüzü kıpkırmızı kesildi Bitmek tükenmek bilmez müthiş bir Yankı havalandı Sema sıyrılıp açıldı Kuş titredi, yaprak oynadı dalında Mavi denize saklandı Yağmura yasaklandı toprak Dolu başaklar diklendi Çocuksu duygularım kollarımda can verdi Başı sağolsun içimdeki çocuğun!
Bilir misin? Ne kötüdür insanın Yarım kalan heveslerin boğazına çöküp susması Ne kötüdür insanın Hayatla istikbalin arasında çaresiz kalması Boşuna yüreğinin Çırpınıp pırpırlanması…
Ne demiş en iyi bilen Öyle alçak bir kapıdır ki çaresizlik! Geçilmesi zorunlu oldu mu, insan ne kadar büyükse o kadar eğilmek zorunda kalır
Benimde her erdemli kadın gibi unutmadığım çaresizliklerim var… Tarihe gömdüğüm ne varsa cümbür cemaat dirildi Senin yaşadığın kadar benim ertelediğim nesli tükenmiş acılarım var…
Tahayyül dahi edemezsin Harıl harıl yanan şömine gibiydim Her veda bir ondun daha attı içime Hazin sofralarının en aç karnıydım Haddini bilmeyen hüzünleri hazmedemiyorum…
Sen hiç karşılaşmamışım ol Gayelerim sorguda Tüm cevapların ağızına narkozsuz dikiş attı hayat! Hal ve gidişten (0) k/aldım
Ayık katlanılmayacak kadar berbat bu hayat Pardon! Alnımda dikkat! Patlama tehlikesi yazıyor A benim ümmi sevdam! Kusuruma bakma Yaşamaya katlanamıyorum… Zamana karşı yürek çeke çeke yoruldum Sözün gelişi değil bu Yaşamak artık beni yoruyor Ey hayat! Daha fazla yorma beni Ben fazlasıyla ödedim senin uğruna kaybettiklerimin bedelini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Coğrafyada Hayat Acıtır… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Coğrafyada Hayat Acıtır… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum kalemini
Yüreğine sağlık
__________________________________________________Selamlar saygılar