(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EN GÜZEL MAKAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EN GÜZEL MAKAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ustaların sayfası büyük keyif verirken kıskançlığında pik noktasına eriştiriyor....deftere girdiğimde ilk tanıdıklarımdan.... geçen zaman içinde ustalığının eşsizliği bizleri onurlandırıyor... saygılarımla
Tacettin Ağabey, hoş gelmişsiniz, ben burada sizlerin şiirlerini okuya okuya geliştirdim kalemimi. Edebiyat Defteri pek kıymetlidir benim için. Kıymetlidir çünkü tesadüfen yollarımız kesişti defterle ve hatır, gönül, arkadaş tavsiyesi ile değil tamamen kendi arzumla üye olduğum bir site. Kıymetlidir çünkü sizler gibi değerli insanları tanıma şansım oldu defter sayesinde. Kıymetlidir çünkü benim okulum gibi burası. Şiir çalıştığım, şiir işlediğim atölyem gibi burası. Sizler de öğretmenlerim. Usta olan sizlersiniz ben çırak bile sayılmam. Özlemişim o samimi içten yorumlarınızı, saygıyla öperim ellerinizden.
Mevlam iyiyi kötüye muhtaç eylemesin . Mihnetsiz ,diyet borcu altına girmeden yaşayabilmek erdemdir. Tema güzel işleyiş güzel. Benden de dosta alkışlar
Elbette minnet borcumuz olan insanlar da var, asıl güzel olan az önce Mücahir Beye de dediğim gibi kime neye niçin minnet edip etmeyeceğimizi bilmek ve ona göre yaşamak...