Yaşıyorum diyorsun peki o zaman nerede? Kiminin gözlerinde,kiminin kalbinde? Hangisi daha önemli gözlerde yaşamak mı? Yoksa kalplerde yaşamak mı?
Gözler her zaman görmez seni, Sadece bakmak için ise niyeti. Gözler unutur seni uykuya dalınca, Haberin olmaz neler oluyor rüyalarda.
Kalp her zaman görür hatta sımsıkı sarar içine, Korur orada kimseleri yaklaştırmaz izine. Kalp unutmaz,son defa çarpsa bile ölse bile, Seni sevmeye devam eder,öldükten sonra bile.
Gözler eskitir,yaşlandığına şahit olur, Hep daha iyisini arar,bulunca kaybolur. Gözler tutursızdır,sağa sola kaya bilir, Çoğu zaman da farketmezsin,seridir.
Kalp ise hep ilk gördüğü anda ki gibi hatırlar seni, Senden başkasını aramaz,atar ne varsa ötekileri. Kalp de yalan olmaz istesede bunu yapamaz, Gözler kaçınsa da senden,kalp senden ayrılmaz.
Söyle bakalım nerede yaşamak istiyorsun? Gözlerde mi yoksa kalplerde mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerede yaşamak istiyorsun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerede yaşamak istiyorsun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; ANLAMLI VE NEFİSDİ, YAZAN YÜREĞE SAĞLIK…...
Okuyarak beğendim…
…………………….....................................Saygı ve Selamlar...