Nasıl bir hayat bıraktık sizlere? Maalesef her tarafta kaos var. Belki de öfkelisinizdir bizlere, Suçumuz çok ve üzgünüz çocuklar.
Bakmayın öyle,bizlerde kırıldık, Masallardaki gibi yaşamadık, Çok savaştık hep sözde barıştık, Doksanlar da çok kötüydü çocuklar.
Eğitim çökmüştü,öğtetmen bulunmuyordu, Sovyetler ölmüş ama ruhu ortalıkta dolaşıyordu Millet dışarı çıkmaya bile korkuyordu, Biz umuda tutunduk,sizde tutunun çocuklar.
Hayat güzel göre bildiğin kadar güzeldir, Yaşam sevgisi,seni kendine getirir, Düşsende yere sana hep kalkma gücü verir, Sevgi herşeyden değerlidir çocuklar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir çok güzeldi. Kutlarım gönül dostu sizi. Yüreğine gönlüne sağlık… Okuyarak beğendim… …………………….....................................Saygı ve Selamlar...
Doksanlar da çok kötüydü çocuklar. .... Eğitim çökmüştü,öğretmen bulunmuyordu, Sovyetler ölmüş ama ruhu ortalıkta dolaşıyordu Millet dışarı çıkmaya bile korkuyordu, ... Şiir elbette tarihi düzleme oturabilir.Burada çok önemli bir nokta var.Gerçeklik. Eğer o yoksa şiirin genel havası da bozuluyor.Çizilen kabus manzarası o günleri doğru anlatamıyor üstelik.Duvarların yıkılması ,SSCB nin dağılması ,Soğuk savaşın bitmesi bütün dünyada olduğu gibi ülkemizde de olumlu ve değerli karşılanmıştı.Türk Cumhuriyetleri bağımsız olmuştu... Eğitim kalitesizliği bugünün de en canlı en can alıcı sorunlarından biri değil mi? Çeyrek asırda ne kadar yol kat ettiğimiz çok açık ve ortada değil mi?
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Usta. Ama ben Kafkas Türkü'yüm,hali hazırda Gürcistan vatandaşıyım,ben kendi ülkeme göre yazdım...selam ve saygılar
Şiir çok güzeldi. Kutlarım gönül dostu sizi. Yüreğine gönlüne sağlık…
Okuyarak beğendim…
…………………….....................................Saygı ve Selamlar...