(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlahi Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlahi Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Ülkü Ahıska 🌹 İnci gibi beyitlerle hayat bulmuş, muhteşem bir şiire imzanızı atmışsınız. Kalem duygulu yönünü, inançlı yönünü, ustalık yönünü gözler önüne sermiş. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Öylesine muazzam bir sunumu ki kaleminizin ve yüreğinizin hele ki içinde bulunduğumuz mübarek ayın da kıymetini bir kez fark ettiğimiz ötesinde İlahi Aşkın bitimsiz olması hele ki fıtratımızın özünde bizler ki; can veren Rabbimizin de asla esirgemediği merhameti ve hikmeti ile daim ettirdiğimiz bir ömür.
Böylesine muazzam eserler okudukça esefle kınıyorum kalemimi hele ki şair sıfatını kendimde çok da hak görmediğim.
Sevgili Ülkü Hanım, canım öğretmenim tek bir şey aslında genel düşünceme hükmeden: Sizleri okumak ve duyumsamak benim için büyük bir şans ötesinde nimet ve kimliğimle olsun kalemimle olsun biçimlendirmek hayatı ve kavramak evreni ne ilginç ki; edebiyat bu vasfıyla bana muazzam bir kapı açtı.
Ben teşekkür ediyorum değerli şahsınıza gerek varlığınız gerek öğretileriniz kısaca her şey için.
Gerçek manada aranızda olmayı çok seviyorum bir o kadar şükrediyorum Rabbime.
Tüm sevgimle değerli hocam ve en derin saygılarımla...
Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.
Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli geceler...