bir nefes kadar yakın yıldızlar kadar uzakta dil yarası bir dolu yeşil bahar, yürekleri vurmakta körkurşunlarla.. hoşgeldin çilek mevsimi, ve dalda kirazlar incinen ve inciten düşsel sevda
kuytu köşelerde saklanan artçı depremler her şey bitmiş olacak uykudan önce birazıcık tatlı huzur girseydi penceresinden gönül kapısından içre;
bir deli rüzğardı esen bir fakir duygu kifayetsiz bırak herşeyi yerli yerinde değil dağınık kalsın içimdeki gül kurusu yanığı hasret iğdeler açmış sarışın salınış
bitmez dünya üzerinde ki yalan dolan ağlayan gelincikler ve sarmaşıklar misali sarmış yarası dört bir yanı içine işlemiş ruhların güneşi özleyen düşler düşsel bir yolculuğun yorgunluğun yol yorgunu:
ve ... bir hiçtir avuçlarında bir tohum yeşermezse toprağında, taşında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
senin olsun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
senin olsun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzelliğe açılan bir pencere gibi ışığa aydınlığa yol isteyen insanların şiiri. Yoksa yeseremeyen doğanın yangının da yiter yürekler. Çok çok güzel harika bir şiir. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Hayat bu bencillik ve riyakarlık toplumun çıban başıdır.Inşallah tezelenen her baharla gül kokuları gönüllerde insanlık alemini sarar.Yürek sesiniz dert görmesin şaire hanımefendi kardeşim.Selam ve saygılarımla.
İşte baharlar gelir,açar kırlarda bayırlarda ovalarda çiçekler. Geçip gider solar sonra birden yerini hüzün baharı alır. Salkım salkım akasyalar,top top kirazlar dallarda.Sevgi yoksa yıldızlar sönükse yine hüzündür... Yüreğinize sağlık hocam.Hayırlı ramazanlar...
Çok çok güzel harika bir şiir. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar saygilar.