(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEBEP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEBEP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla ölümün nerden geleceği belli değil ama bu güzel şiir senin o güzel yüreğinden gelmiş umutsuzluk koksada yinede gerçeklik adına harika dizeler yüreğine sağlık olsun
"Ve O Melek geldiğinde görürsen eğer, Çevirirsin başını sağ tarafa Daha doğrusu geldiği yöne; Bakarsın O selam verir Sen Aleyküm selam der atılırsın Meleğin kollarına. Hey hat! Ölüm bu kadar mı kolaydı? Dersin sonra."
Şiirin ekine yukarıdaki dizeleri dökmek geldi birden içimden. Yada mısraları, yada siz her ne derseniz. Beni etkileyen güzel kalemi, kalemi tutan elleri ve şairi canı gönülden kutlar saygılar sunarım. Durma sakın değerli şair.
İslam coğrafyası başta olmak üzere dünyadaki kargaşa ve kaos biteceğe de benzemiyor gibi. Sevgili dost, öyle bir güzel konuya parmak basıyor ki şiir insanı çok farklı düşünmeye sevkediyor. Çok anlamlı güzel bir şiir. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Sevgili üstadım, kıymetli şairim maalesef ki dediğiniz gibi ucu görünmeyen bir karanlıkta yol alıyoruz tüm hızıyla. Sonumuz hayrolsun efendim. Öpüyorum ellerinden İlhan abim, saygı ve muhabbetle..
Hep MUTLU
Hep UMUTLU
Hep SAĞLIKLI
Hep HUZURLA olunuz...
..................................................... Saygı ve selamlar..