(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2-1 = 0 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
2-1 = 0 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin başlığı o kadar anlamlı ki gerçekten, zaten her şeyi anlatıyor.Bu yüzden şiirin başlığını çok beğendiğimi söylemek istiyorum ilk önce.
Şiiriniz bana Leyla ile Mecnundaki o meşhur repliği hatırlattı.Orada 2 den 1 çıktığında 1 kalması gerekirken yarım kalır insan diyor.Ama sizinkini çok daha anlamlı buldum itiraf etmek gerekirse.
Gitmeyi aklına koyduysa bir taraf durdurmak zordur ve hep kanatır gidişler arkada kalanı.Genellikle de gidenler pişman olur derler ama bu ne derece doğru bilemem.
Usta kaleminiz yine çok güzel ifade etmiş kendisini,tebrik ediyorum değerli dost
Estağfurullah sevgili şairem, lakin dediğiniz gibi giden gitmek istedikten sonra yolunda ki dağları bile düz eder kendine. Ama nedense geri kalanın günahı ağır olur?
Çok teşekkür ediyorum sevgili şairem, değerli dost, yüreğinizin güzelliğini eksik etmeyiniz efendim. İyi ki varsınız, huzur da, güzellikler de ilk sizin olsun efendim. Saygılar, selamlar, dua ile kalınız..
ŞAİR DER Kİ; AŞK İKİYİ BİR GÖREBİLMEKTİR... O bir de çekip giderse elbette sıfır kalıyor üstadım. anlam dolu ve anlatımı çok akilane bir sevda şiiriydi. tebrikler ve saygılarımla...
Eyvallah sevgili şairim, zaten şiirin içeriğinden çok başlık bir şeyler ifade etsin, anlatsın istedim. Eksik olmayasınız efendim, nicelerine. Saygılar,selamlar...
Okuldayken bize yanlış öğretmişler 2 den 1 çıkınca 1 kalır diye oysa
acılardan mutluluklar çıkınca geriye ne kalıyor : 0 peki ya aşklardan hasretler çıkınca : 0 yine sıfır
sıfıra endeksli bir hayatta bire bile razıyken sıfırı selamlayışımız niye yinede bırakalım hayatı biz bize öğretileni dogru bilelim 2 den 1 çıkarsa 1 kalır
mutluluktan acıları çıkarırsak : sadeet kalır huzur kalır aşk kalır
hayat formüllerle değil duygularla yaşanıyor derdi hocam
Çoğu şey yanlış öğretildi bize, büyüyünce ne olacaksın derlerdi ama hiç birimiz ' Adam ' olacağız demedik, diyemedik çünkü yanlış öğretinin sonucu. Neyse uzun hikaye bu sevgili şairem, güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum, eksik olmayın efendim. Saygılar,selamlar..
Beğendim duygulandım…
Kutlarım...
................................................ Selam ve Saygılar..