(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİMDE DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİMDE DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir temenni de bulunmuşsunuz sevgili şairem, yüreğinizin güzelliği daim olsun efendim. Dilediğiniz güzellikler ilk sizinle olsun efendim. Nicelerine birlikte. Saygılar, selamlar.
Zor şeydir yüreğin sesine susmak,susabilmek Ve hasreti taşımak omuzlarda, ki hasretin yükü ne kadar ağır da olsa vazgeçememek
Duygulu bir şiirdi çok.Bana göre şiir duygudur,her ne kadar bazı şairler duygu dökümü değildir diye ısrar etse de benim tercihim hep duygulu şiirlerden yana oldu bugüne kadar ve bundan sonra da böyle olmaya devam edecek.
Şair kendi duygusunu bana hissettiremiyorsa şiiri okurken fazla kalamıyorum o şiirde.Duyguyu hissedip de şairin yerine kendinizi koyuyorsunuz ya bir an işte şiir o zaman tamamlanıyor.
Kısacası değerli şair, şiirlerinizde fazlasıyla duygu hakim.Takdir ederek okuyorum eserlerinizi. Bu güzel şiir için de tebrik ediyorum,nicelerine inşallah
Her yüreğe girmek zordur, hatta bazılarına imkansız. Sizin gibi değerli kalemlerin, yüreği güzel dostların, insanların yüreğine girmek ve ses olmak daha bir zor ve değerli. Bunu başara bilmeme izin verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum efendim. Eksik olmasın hiç bir vakit, nicelerine sevgili şairem. Saygılar, selamlar efendim..
Kim gülmüş ki söyle sen de gülesin Güldürmez hayat kimseyi bilesin Gelmez ki baharlar güller deresin Nasıl gülsün yüzümüz elde değil....... BEKİR ÇELİK
Mutluluk çok uzak görünür sevip ayrı kalana Hüzün dolu aşk dolu bir şiirdi ustam
Yürek sesine sağlık sevgili şairim, ne güzel bir eşlik edişti bu böyle. Varolasın, hep olasın değerli kalem, yüreği güzel dost. Nicelerine, saygılar, selamlar efendim..
Aynen dediğiniz gibi sevgili şairim, zaten insan ömrü de yetmez bunlara. Eksik olmasın yüreğiniz, kaleminiz efendim. Teşekkür ediyorum, nicelerine, saygılar,selamlar..
Kutlarım…
………………………… Saygı ve Selamlar…