(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNÜNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNÜNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yerde, her şeydeyiz...dağıttığımız bitirdiğimiz her şey her varlık aslında kendimiziz..Bütün kaçışlarımızda arkamızda yer alacak olan, önümüze çıkacak olan diğerimize adanmalı bu şiir, düşününce ...
Yorumunuz da, varlığınızda başım gözüm üstüne sevgili şairim. İyi bir insansanız (ki öyle) ve içiniz de biraz merhamet varsa korkmayınız hiç bir şeyden değerli şair.
Yorumunuz da, varlığınızda başım gözüm üstüne sevgili şairim. İyi bir insansanız (ki öyle) ve içiniz de biraz merhamet varsa korkmayınız hiç bir şeyden değerli şair.
İnsan bir kere ölür Her gün ölen umutlarımızdır içimizdeki Paramparça olmuş sevgilerdir Her aldanış Yeni bir aldanışa hazırlar bizi Zamanla renkler değişir Donuklaşır anılar Silinir usumuzdan Güzel olan ne varsa Görür içindeki bütün hayallerin öldüğünü İnsan yaşarsa. Ve bir gün insan da ölür Çimen gibi yaprak gibi Sarsılır yeryüzü yerinden Devrilen koca bir ağaçtır sanki Durur atışları yorgun kalbimizin El, ayak kesilir Göz ölür, dudak ölür, kan ölür Susar ta içimizde Yıllardır çalan çalgı Bütün teller ses vermez olur Acılar diner Ve bir gün biter bu çirkin oyun Perde iner… –
Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiirinizi okuyunca Ümit Yaşar'ın bu şiiri geldi aklıma ve yoruma eklemek istedim bu kısmını. Düşündüren şiirleri okumak ayrı bir güzel.
GÖNLÜNE SAĞLIK...
..................................................... Saygı ve selamlar..