(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜNERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜNERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllardır siteye yorum yazmamıştım. Bugünmüş kısmet. Sayın Çaylak'ın bu şiirinin günün şiiri olmasına çok sevindim. Yıllar önce; sen hece yaz bence demiştim.(Serbest takılıyordu o sıralar) Haklı çıktığıma sevindim. Gerçekten çok güzel ve çok içten bir şiir. Hece şiirinde gösterdiği bu gelişiminden dolayı kendisini en içten duygularımla kutluyorum. Not:Birkaç, birçok gibi kelimeler bileşik kelimelerdir. Son sesi ''r'' ile biten kelimeler başka bir kelimeyle pek fazla birleşmezler ama istisnaları da vardır. İşte ''birkaç'' bunlardan biridir. Bu minik eleştiri de nazar boncuğu olsun kurdelene. Başarılarının devamını dilerim.
Şimdi ustaya söz yok tabi. Olması da mümkün değil. Çırağa gelince adı Çaylak zaten ne bekliyorsun ki. Sizin söylediğiniz hata gibi birkaç hata da ben yakalamıştım. Ama bu gerçekten gözden kaçmış. Eh usta değiliz ki her yazdığımız cuk otursa. Değilmi yani her attığımızı onikiden vursak. İş ne yaparsın. Aslında şuan sıva işi yapıyorum daha doğrusu kendime mazaret arıyorum ama yok. Değerli ustam yıllar sonra da olsa benim için siteye giriş yaparak şiirime yorum yazmak zahmetinde bulunduğunuz için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Ustam kulağımı çekmiş ne mutlu bana. Sağlıklı günlerde görüşmek dilediği ile. Saygılarımla.
Estağfurullah değerli şairim. Şairlik kim ben kim. Sizin sayfama uğrayıp yaptığınız değerli yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Eksik olmayın renk kattınız.
Değerli dost kalem, Sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret ve güzel yorumunuz için şahsınıza çok teşekkür eder saygılar sunarım. Sağolun var olun, eksik olmayın. Renk kattınız.
Dünyaya tapanın kulağı sağır, Baktığını görmez bağır da bağır, Çekilmez yük olur, dünyadan ağır, Nasihat babadan, budur hünerim; diyerek destekliyor, tebrik ediyorum. Selam ve saygılar.
Değerli dost kalem. Sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret, yazdığınız bu güzel dörtlük için şahsınıza çok ama çok teşekkür ederim. Emek verdiniz. Eksik olmayın. Saygılarımla.
elde ettiklerimiz elimizden kayanlar Çağın insanı Çağların insanı Tüketiyoruz ürettiğimiz ne varsa Hatta bizim olmayanlara daha acımasız olduğumuz açık severek okudum sağlıcakla kalınız
düşündüren derin bir şiir. nasihat anlamında kalemden düşen güzel sözler. usta kalemi tebrik ederim . lakin yalanların doğru sayıldığı bir zamandayız sonumuz Hayır ola...
Ustadan böyle övgü dolu sözler almak benim için büyük onur. Yaptığınız ziyaret ve yorumlarınız için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Sağolun var olun, eksik olmayın.
Babanızin altın değerindeki nasihsatleri Günümüzde unutulan hasletlerin başında geliyor Bir de o zaman bizler nasihatlere kulak verir uygulamaya çabaladık Şimdikiler Ohio geç bunları diyip tanmıyor bile Haram lokmanın balı emin olun kurusoğanın verdiği tatlı vermez Birini huzurlarda yersin Ötekini arabalar ve huzursuzluklar içinde yersin hiç tadı yoktur Hoşça kalın
Zahmet edip sayfama yaptığınız ziyaret, emek verip yaptığınız yorum için şahsınıza ne kadar teşekkür etsem azdır. Sizin sayfama uğramanız bile benim için bir onurdur. Eksik olmayın efendim. Saygılar sunarım.
ibretle ve imrenle okuduğum müstesna bir şiir. gençliğimizde;"yüksek tepelerde yılana da, kartala da rastlanılabilir"ama biri sürünerek, biri uçarak varmışlardır. uçup gelen uçup gider...çok severek okudum. kutluyorum...selam ve saygılar sunuyorum...
Değerli ustam; Sayfama yaptığınız bu ziyaret ve övgü dolu sözlerle yazdığınız güzel yorumunuz için çok çok teşekkür eder saygılar sunarım. Ümit ediyorum ki kaleminizdeki ustalıktan bizim gibi çaylaklara bir feyiz düşer. Renk kattınız, değer verdiniz. Eksik olmayın.
Yaşanılan çağın getirdiği o kadar zulüm, yalan, riya, hırs vb olgular var ki, bizden de götürdüğü bir sürü erdemlik adına değerler ve adetler var ki, sıfıra sıfır, elde var sıfır. Tüketiyoruz hızla insanlık adına ne varsa ve inanır mısın beni en çok da yaralayan inandığımız dine, değerlere tam tersi olarak bizim daha çok ödün veriyor olmamız duruşumuzdan. Şiiriniz ise toprak altında bulunmayı bekleyen nice altından, hazineden ve insanların ellerini değil, yüreklerini dahi kirleten nice paradan ve zenginlikten daha değerli ve kıyaslanamaz pahada. Okurken satırlarınızı ah çekmemek elde değil, ahu zar etmemek dilde değil. Kaleminizin gücü, yüreğinizin ışığı, duygularınızın çoşkusunu öyle bir yarada toplamış ve sergilemişsiniz ki şiirin sonunda bir kez başını öne eğip düşünmek zorunda bırakıyorsunuz okuyucuyu. Kutluyorum sevgili şairim, nicelerine birlikte efendim. Saygılar, selamlar..
Zahmet edip sayfamı ziyaret ettiğiniz için, hak etmediği halde şiirime bu kadar güzel bir paha biçtiğiniz için şahsınıza çok ama çok teşekkür eder saygılar sunarım. Çok mutlu oldum. Değer kattınız. Sağolun varolun.
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar
Duvar yazısı dikkatimi çekti.... o söz AZERİ sözüdür
Arvadın gözelse neyniyirsen toy evini
Toy evi senin öz evindi,
Gir oyna çıx oyna...
***
Arvadın çirkindise neyniyirsen ölü evini
Ölü evi senin öz evindi
Gir axlaçıx ağla...........................................Selam
Işık Mehmetali tarafından 5/24/2017 9:52:41 PM zamanında düzenlenmiştir.